Αν γράψεις όνομα, χωρίς να μπορείς ν'αποδείξεις τους ισχυρισμούς σου, θα φας μια μηνυση αριστοκρατική.
Αν πάλι μπορείς ν'αποδείξεις τους ισχυρισμούς σου τότε του κάνεις αγωγή.![]()
Αν γράψεις όνομα, χωρίς να μπορείς ν'αποδείξεις τους ισχυρισμούς σου, θα φας μια μηνυση αριστοκρατική.
Αν πάλι μπορείς ν'αποδείξεις τους ισχυρισμούς σου τότε του κάνεις αγωγή.![]()
Καλά τι μάρκα αμάξι ήταν αυτό που τα σωληνάκια των φρένων παρέδωσαν πνεύμα στις 150.000???![]()
Εκτός αυτού, τα κυκλώματα των φρένων είναι κλειστά και ανεξάρτητα και ελέγχονται από τη μονάδα του ABS. Aν κοπεί ένα σωληνάκι δεν μένει από φρένα το αυτοκίνητο ...φυσικά όχι από φυσιολογική φθορά στα 6 χρονια, αλλά από απροσεξία σε κάποια άλλη επισκευή ή από κακή τοποθέτηση, δεν φταίνε τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το αυτοκίνητο...
Υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν κάνει 15000 χλμ στον πρώτο χρόνο τους από τον πρώτο αγοραστή, αλλά ο δεύτερος αγοραστής ή ακόμα και ο πρώτος, ίσως επειδή έχει, ή απόκτησε ένα δεύτερο αυτοκίνητο για την καθημερινή του μετακίνηση, για τα υπόλοιπα 5 χρόνια να έχει κάνει 8000χλμ το χρόνο ή και λιγότερο... δεν είναι καθόλου απίθανο![]()
S8N (29-10-10)
BILL007 (29-10-10)
δεν υπαρχει αμαξι σε μεταχειρισμενο που να πωλειται κ να μην εχει "γυρισμενα" χιλιομετρα...ο κανονας ειναι αυτος....(ειδικα σε μαντραδες κ αντιπροσωπειες ειναι ΝΟΜΟΣ) το κοστος για ιδιωτη ειναι 50-120 ευρω ,αν "επεμβει" σε κοντερ μονο... ή σε ολο το συστημα..) μια προχειρη αναζητηση αν κανει κανείς στο διαδικτυο για επισκευες κοντερ θα βρει τα παντα...εγω το κοντερ στο σκουτερ ηθελα να επισκευασω κ ρωτησα απο περιεργεια κ τα εμαθα....οχι οτι τα σωληνακια του φιλου χαλασαν απο αυτο...απλα να εχετε ολοι μια εικονα (οσοι βεβαια δε ξερετε)
Φιλε Σταματη διευκρινησε κατι.Το συνεργειο οπου εγιναν γνωστα τα χιλιομετρα ηταν αυτο που εβγαλε το αμαξι χαρτι??Εαν ισχυει αυτο τοτε εσκεμμενα ο μηχανικος δεν ανεφερε την πραγματικη κατασταση του αυτοκινητου.Αυτος δεν φερει καμια ευθυνη???? Ολοι οι μαντραδες συνεργαζονται με συνεργεια και τα εχουν κανει πλακακια.Φιλος μελος του φορουμ ειχε αγορασει ενα Ζ3 και ενω του το εβγαλαν χαρτι αποδειχτηκε οτι ειχε στραβο αξονα πισω οταν το ειχε παει σε συνεργειο προς Καλλιθεα μερια...Ο καθε ενας μπορει να πουλα οτι χρεπι θελει.Εαν τα χιλιομετρα ηταν πραγματικα και ο πωλητης δεν ειχε πει σε κατι ψεματα δεν θα εφταιγε ο μηχανικος που εκανε το ελεγχο??Επισης ο φιλος σου πηγε μονος του σε αυτο το συνεργειο η μετα απο υποδειξη του πωλητη??Διευκρινησε τα λιγο ολα αυτα.Εγω αν αγοραζα αυτοκινητο δεν θα ελεγα που θα το πηγαινα για ευνοητους λογους..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη HULK : 29-10-10 στις 12:58
Οχι ρε παιδιά.
Ο άνθρωπος πήρε ένα αμάξι και έκανε τα σέρβις στο συνεργείο Χ.
Πήγε σήμερα επειδή έμεινε απο φρένα στο συνεργείο Ψ και εκεί του είπαν κατα τύχη ότι είχε περάσει απο εκεί και είχε ΧΧΧΧ χιλιόμετρα...
Τέσπα...
Ποιος φταίει σε αυτή την περίπτωση? Γιατί δεν φρόντισε να κοιτάξει τα χαρτιά του ΚΤΕΟ που αναγράφουν τα χλμ κατά την ημερομηνία ελέγχου... τίποτα άλλο δεν επιβεβαιώνει πιο επίσημα τα χλμ από το ιστορικό των ελέγχων ΚΤΕΟ... (όπου όποιο ΚΤΕΟ γράψει κάτι διαφορετικό από τα χλμ που βλέπει ..παίζει στα ζάρια την άδειά του...) όταν πρόκειται για αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα για πάνω από 3 χρόνια... και για τα εισαγόμενα από την ημέρα του πρώτου ελέγχου που συνήθως γίνεται λίγες μέρες μετά την εισαγωγή του...Μετά την επίσκεψη σε συνεργείο, εντελώς ΤΥΧΑΙΑ, ανακαλύφθηκε ότι το έτος 2009 ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε περάσει απο εκεί με το όχημα αυτό για αλλαγή λαδιών και φίλτρου και στην ΤΟΠΙΚΗ βάση δεδομένων του συνεργείου, εκείνη την εποχή το όχημα είχε 132.000 χιλιόμετρα.
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται....