-
την εποχη που εβγαινε το κουατρο ηταν ακριβο και σπανιο αυτοκινητο.
δεν το συναντουσες συχνα.
στην αθηνα ειχε μονο ο τζιγκερ αν θυμαμαι.
το σπορ κουατρο ηταν ακομα πιο ακριβο, ως ραλλυ ρεπλικα.
συμφωνα με αυτα που λενε οι αγγλοι θα προκειται για αυτοκινητο περιορισμενης παραγωγης (200-500 το χρονο), οποτε μαλλον και το καινουργιο θα κυκλοφορησει εξισου λιγο με το παλιο.
αν εχει στη γερμανια 100 χιλιαδες ευρω, φανταστειτε ποσο θα εχει στην ελλαδα...
οποτε το ενδιαφερον θα ειναι θεωρητικο, διοτι ακομα και οποιος εχει τοσα χρηματα να διαθεσει για αυτοκινητο, οι επιλογες του θα ειναι τοσες και τετοιες που δεν ξερω αν το κουατρο θα μπορει να τις ανταγωνιστει...
-
The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:
Panos 316T (08-10-10), Thomelef (08-10-10)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP