Αναποδα τα λες! Στις εγκαρσιες επειδη ακριβως πιεζονται και οι δυο ταυτοχρονα δεν εχουμε καμια μεταβολη ως προς την σκληροτητα. Αντιθετα οταν στριβουμε, και συμπιεζεται η μια πλευρα, τοτε μερος της πιεσης μεταφερεται μεσω αντιστρεπτικης στη αλλη πλευρα με αποτελεσμα λιγοτερη πιεση στον τροχο που δεχεται την αρχικη συμπιεση. Για να στο πω χοντρικα να το καταλαβεις η αντιστρεπτικη δουλευει σαν ενας μοχλος που οταν πιεζεται μεταφερει μερος της δυναμης στην αλλη πλευρα στηριξης. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν στριβουμε να εχουμε μικροτερες κλισεις αμαξωματος. Οσο παχυτερες τοσο περισσοτερη δυναμη μεταφερουμε γιατι η πιο χοντρη ραβδος εχει μικροτερο βαθμο ελαστικης παραμορφωσης και κατα συνεπεια μπορει να πιεσει περισσοτερο το αλλο ακρο. Βαλε στο μυαλο σου το σχημα της αντιστρεπτικης και θα το καταλαβεις καλυτερα








 
						
					 
					
					
 
							
								 
							
								 
 
		 Αρχικό μήνυμα απο m-power_01
 Αρχικό μήνυμα απο m-power_01
					

 
				
				
				
					 Απάντηση με παράθεση
  Απάντηση με παράθεση 
			