Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 267

Θέμα: ΚΟΜΠΛΕΞ!!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κωστή όταν φοράει πρόγραμμα αφαιρείται και το σημείο περιορισμού. Επίσης όταν η εταιρία δίνει για ένα μοντέλο τελική 240, δεν υπάρχει καθόλου εργοστασιακό σημείο περιορισμού.. σε μία μεγάλη κατηφόρα μπορεί να δείξει ακόμα και 260 χωρίς να κόψει

    Η κλίση του δρόμου και η σωστή ή λαθεμένη ένδειξη του οργάνου είναι άλλα 2 θέματα που πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν....

    πχ στο δικό μου μετρημένο με GPS όταν γράφει 270 πηγαίνω με 262 πραγματικά, η audi μπορεί να δίνει μεγαλύτερα "περιθώρια"....
    Εχω την εντυπωση οτι περα, απο τα S και τα RS, κανενα αλλο δεν εχει περιορισμο. Καταφερνουν να ανεβαζουν τελικη γιατι αφου ανεβασουν αρκετα ψηλα την 5η τους μπαινει η 6η, η οποια πεφτει πανω στο φασμα της overboost. Αν και δεν εχουν δυναμη να κοφτιασουν την 5η με ευκολια, εχουν να φουσκωσουν την 6η λογω της εξτρα ροπης που δινει η overboost, την οποια καπου μετα της 5.000 την χανουν και δουλευουν με νορμαλ πιεση. Για την ιπποδυναμη τους ισως δεν εχουν εκπληκτικα μπαμ στην αρχη, αλλα χτυπανε σε τελικη. Δε νομιζω οτι κλεβουν παραπανω τα κοντερ τους δεδομενου οτι ολα φορανε VDO. Φανταζομαι οτι ως εταιρεια(η VDO), θα εχει καποια στανταρ στις απωλειες της. Τωρα ομως επειδη εδω ειναι bmwfans και μαλλον το τραβηξαμε, ορισμενοι, σε ενοχλητικο βαθμο το ζητημα θα οπισθοχωρησουμε και θα σας αφησουμε να συνεχισετε τη συζητηση του thread χωρις παρεμβολες απο ιγκοστλαντ μερια...

  2. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    PSDEDES (20-09-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP