να γινω εγω ο εριστικος λοιπον, με τα αυΔι που μας βγαζουν και γλωσσα.
κουατρο (4) σου λεει...
ταχα μου ταχα μου το ιστορικο στοιχειο της..
το μετεφερε στα καινουργια μοντελα και πουλαει τωρα Marketing.
τα audi ειναι υποστροφικα αυτοκινητα.
τα μοτερ τους τα σοβαρα (οχι τα μικρουλια τα 4 κυλινδρα με τα τουρμπακια) κοντευουν να βγουν εξω απο το καπο τοσο μπροστα που τα εχουν βαλει.
βαρας κολωνακι και πας για ... καπακι μηχανης!!
ετσι λοιπον, τους ηρθε η εμπνευση να τα κανουν τετρακινητα μπας και μαζευτει λιγο η μουρη, σου λεει, οταν θα τσουλαει η μουρη , θα την μαζευει ο μπροστινος αξονας.. και θα πηγαινει τρενο.. καλα..
στο θεμα μοτερ , η ευκολη λυση , τουρμπο τουρμπο και παλι τουρμπο....
τι να κανουμε που δεν μπορουμε να βγαλουμε 100 αλογα στο λιτρο απο ατμοσφαιρα.. ειμαστε ασχετοι.. θα βαλουμε τουρμπο οπως κανει ο μαστρομανωλης στο fiat του.
αντε θα του βαλουμε και ενα βοδι-κιτ επειδη το σχεδιασαμε σκα...α για να μην πεταει οταν πιανει μεγαλες ταχυτητες..
οριστε τι καταφερε η audi μετα απο τοσα χρονια.
πριν
μετα
Uploaded with ImageShack.us
ειπαμε μπροστομηχανο αλλα εσεις το ξεχειλωσατε!
αντε και απο quattro και σε cinque(cento)
οσο για το r8 να μην σχολιασω.. πηραν μια λαμποργκινι και της αλλαξαν τα φωτα..











Απάντηση με παράθεση