Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδιά τα πραγματα ειναι απλα.

Οσον αφορα τις επιδόσεις τα 1530 κιλα ειναι προβλημα, και ενα αμαξι αυτου του μεγεθους εαν δεν ειναι stripped down δε μπορει να παει στα 1350-1400 με τιποτα. Εαν ειναι stripped down δε θαναι street legal.

Νομιζω ομως οτι η ξενέρα που εβγαλαν σα feedback αυτοί που το οδηγησαν στην παουσίαση εχει να κανει με τη τιμη η οποία είναι εξω απο καθε λογικη.

Και οταν ειχε βγει το CSL οι περισσότεροι διατύπωναν αμφιβολίες για το εαν αξιζε τα λεφτα του ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. Τωρα, πριν κανα μηνα ειχε το autocar αφιερωμα τί φανταστική αγορά ειναι ως μεταχείρο, μετά από τόσα χρόνια.
Γιατί δεν θα είναι για χρήση δρόμου αν είναι ελαφρύ ?
Λοιπόν, το Ε92 είναι καλή πλατφόρμα για αγωνιστικό.
Του Θόρν, το αγωνιστικό CSL είναι 1200 κιλά και το αγωνιστικό Μ3 Ε92 επίσης 1200 κιλά.
Με λίγα λόγια, άν κάνεις δουλειά, ελαφρώνει πολύ. Αλλά μιλάμε για δουλειά, όχι 2 μπάκετ, πλαστικά τζάμια και εξάτμιση τιτανίου.

Με τα καπ θέμα να είναι 4 δευτ. πιο γρήγορο.
Επαναλαμβάνω ότι CSL με φρένα και τελικό είναι ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ.

Η πλάκα είναι να δείτε στημένο Μ3 Ε36 στο Ρινγκ, με GTS-σπεκ ας πούμε (φρένα, ανάρτηση, ρολλ, εξάτμιση και ελάφρωμα), ΠΕΤΑΕΙ !!!
Έχω δει 2-3 που πάνε αεροπορεία. Μας περνούσε στο τραινάκι των CSL (κάπου 8.00 BTG) σαν σταματημένους...