Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 275

Θέμα: 5W-40 Λάδια επιλογή?

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #17
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.034
    Thanked
    630
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλο θα σου κανουν. Εχουν πολυ υψηλο ψευδαργυρο σε σχεση με τα Mobil κτλ και συντηρουν καλυτερα το μοτερ.
    Τα συνιστουν για επισκευασμενους κινητηρες μετα απο πολλα χιλιομετρα και για μοτερ αεροψυκτα οπως του φιλου σου που εχουν υψηλες τριβες.

    Τα νεότερα πρόσθετα που αντικαθιστούν το ZDDP είναι εξίσου καλά ή καλύτερα για τους σύγχρονους κινητήρες. Έχει αποδειχθεί ότι η χρήση βορίου με χαμηλότερες ποσότητες ZDDP είναι πιο αποτελεσματική από ότι μόνο υψηλότερο ZDDP σε σύγχρονους κινητήρες.
    η περιεκτικοτητα σε πολυ υψηλα επιπεδα ψευδαργυρου μπορει να φερει το αντιθετο αποτελεσμα δλδ. διαβρωση σε μεταλλα. βασικα,δεν είναι ο ψευδάργυρος που προκαλεί διάβρωση, είναι τα υψηλά επίπεδα ZDDP που είναι ένας τριμοριακός εστέρας που περιέχει άτομα φωσφόρου, θείου και ψευδαργύρου. Όταν η υγρασία και οι υψηλές θερμοκρασίες εισέρχονται στην εικόνα, αυτό το μόριο μπορεί να αποικοδομηθεί σε οξέα τα οποία μπορούν τελικά να υπερνικήσουν τις χημικές ουσίες βάσης που καταπολεμούν τα οξέα.

    το μόριο ZDDP είναι μια ένωση πολλαπλών λειτουργιών σε α. μείωση της φθοράς και β. ως δευτερεύον αντιοξειδωτικό. υπάρχουν τουλάχιστον δύο ζητήματα εδώ: 1. το επίπεδο δοσολογίας του ZDDP σε σχέση με την ποσότητα των διαθέσιμων αντιοξειδωτικών και στοιχείων βάσης για την καταπολέμηση των οξέων, 2. η πτητότητα του μορίου ZDDP. Εάν το επίπεδο δόσης του ZDDP είναι μεγαλύτερο από τα διαθέσιμα αντιοξειδωτικά και βασικά στοιχεία καταπολέμησης των οξέων, τότε τα οξέα τελικά κερδίζουν. Ενώ οι ομάδες αλκυλίου μπορούν σίγουρα να μειώσουν ή να αντισταθούν κάπως στη διάσπαση του μορίου ZDDP σε οξέα, ο κύριος στόχος τους είναι να μειώσουν την πτητότητα. Τα υψηλά επίπεδα δοσολογίας του ZDDP στα αγωνιστικά λάδια συνήθως συνδέονται με χαμηλά επίπεδα βασικών στοιχείων καταπολέμησης του οξέος που μας δίνουν οι ενώσεις απορρυπαντικών, γι' αυτό και τα αγωνιστικά λάδια πρέπει να αλλάζονται μετά από κάθε αγώνα. Τα μεσαία επίπεδα ZDDP βρίσκονται στα πετρέλαια ντίζελ, αλλά αυτά τα έλαια έχουν υψηλή δόση με συνδυασμούς αντιοξειδωτικών και διάφορους συνδυασμούς απορρυπαντικών ενώσεων για τη μείωση της συσσώρευσης οξέων. Χαμηλότερα επίπεδα ZDDP βρίσκονται στα σύγχρονα λιπαντικά κινητήρων καθημερινής χρήσης για τη μείωση της καταλυτικής δηλητηρίασης, αλλά το ZDDP δεν είναι η μόνη διαθέσιμη ένωση κατά της φθοράς. Περιλαμβάνονται επίσης βορικά άλατα, εστέρες πολυμερών και άλλες εξειδικευμένες χημικές ουσίες για τη μείωση της φθοράς. Η μειωμένη πτητότητα του μορίου ZDDP είναι πολύ σημαντική εδώ. Η εξέταση της εφαρμογής απαιτεί μια ισορροπημένη σύνθεση για τη μείωση της φθοράς διατηρώντας παράλληλα τη συσσώρευση οξέος στο ελάχιστο κατά τη διάρκεια ζωής του λαδιού

    Δεν χρειάζεται πολύ ZDDP. Το M1 FS 0W-40 περιέχει ~1000 ppm που είναι υπεραρκετές. Περισσότερο ZDDP από το απαραίτητο δεν προσθέτει περισσότερη προστασία από τη φθορά, απλώς αυξάνει τις παρενέργειες του ZDDP.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dreamer : 25-05-23 στις 07:56

  2. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (25-05-23)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP