Για να σου πω την αλήθεια ρώτησα τη διαδικασία, όχι το κόστος. Στον Σπανό στη Γλυφάδα. Στο Carly πέραν του Catalytic Converter, εμφανίζει μια στο τόσο και σφάλμα στους πίσω λ. Και στα δύο banks ταυτόχρονα. Είναι πάντως περίπλοκο, διότι μπορεί το σφάλμα να είναι και στους μπροστινούς και να εντοπίζεται όταν οι πίσω διαβάσουν κάτι off scale. Ίδωμεν.
Κι εγώ V-Power Racing βάζω μόνον. Θεωρητικά, αν οι knock κάνουν σωστά τη δουλειά τους, δεν θα έπρεπε να υπήρχε κανένα πρόβλημα.


Sent from my iPad using Tapatalk