-
H EGR δε θα συνεργάζονταν με τέτοιο μοτέρ για πολλούς λόγους.
Σε σχέση με ατμοσφαιρικά με περί τα 180-200 άλογα εκείνης της εποχής που έχουν πέσει στα χέρια μου, η κατανάλωση είναι τσιμπημένη, αλλά όχι κάτι τραγικό. Τα 15 λίτρα που έχεις, θεωρώ ότι δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα. Η χαμηλή ΜΩΤ σου μαρτυρά πολλά σταμάτα-ξεκίνα. Για παράδειγμα, η 145 μου, (1,8 εργοστασιακή), σε έντονη κίνηση χτυπάει 12άρια.
Εκεί που έχω καταλήξει είναι ότι η αιτία βρίσκεται στη συνεργασία των λ. Άλλωστε και ο Ptboul που πήγε by the book δεν κατέληξε κάπου. Κι επειδή οι πίσω λ είναι που κρίνουν τον καταλύτη, εκεί θα επικεντρωθώ.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP