Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 42

Θέμα: Δισκοπλακες Ελεγχος-Ισιωμα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #29
    Εγγραφή
    18-07-16
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    48
    Thanked
    30
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο τορνος δεν κανει την ιδια δουλεια με το μηχανημα επι του αυτοκινητου αν αναφερεσαι σε αυτο που εχω ποσταρει καθως αυτο 'κοβει' και απο τις δυο επιφανειες της δισκοπλακας ταυτοχρονα.

    Ολοι οι δισκοι δεν ειναι ιδιοι. Υπαρχουν δισκοπλακες οπως αυτες που εχουν τα Μ3, Μ5, RS5, RS6 οι οποιοι απο οτι φαινεται εχουν μια πλευστοτητα σε σχεση με το κεντρο οποτε οταν ο τορνος εχει ζυγισει το κεντρο και πιεζει τον δισκο απο την μια πλευρα κατα το τορνιρισμα, αυτος ξεκεντραρεται σε σχεση με το κεντρο αφου εχει την δυνατοτητα να παιζει εστω και ελαχιστα σε σχεση με το κεντρο του.

    Αυτο θα συμβαινει και με καποιους δισκους της brembo διαιρουμενους, οι οποιοι εχουν ενα ειδος ελασματος και επιτρεπουν μια ελευθερια του δισκου σε σχεση με το κεντρο.

    Πολλοι μπερδευουν τους πλευστους δισκους με τους διαιρουμενους, δεν ειναι ομως το ιδιο πραγμα. Ο διαιρουμενος εχει το αλουμινενιο κεντρο βιδωμενο σταθερα πανω στον δισκο και συμπεριφερεται σαν solid μονο ελαφρυτερος. Αλλο διαιρουμενος λοιπον αλλο πλευστος.

    Ο τορνος δεν μπορει να διορθωσει πλευστους δισκους. Μονο το μηχανημα που ειναι για αυτην την δουλεια και παιρνει ταυτοχρονα και απο τις δυο πλευρες του δισκους.

    Αυτα για τις μετρησεις και τις θεωριες για το πως πρεπει να πιανεται ο δισκος τα εζησα απο πρωτο χερι απο τους ελληναραδες τορναδορους φρεναδες και το αποτελεσμα ηταν παντα το ιδιο. FAIL

    Στην περιπτωση μου, οπως και εχω αναφερει, οταν μπαινουν πανω οι solid δισκοι ολα δουλευουν ρολοι, οποτε δεν εχει κανενα νοημα να τσεκαρω μουαγιε η κατι αλλο περαν απο τους δισκους.

    Θα γραψω περισσοτερα οταν βρω λιγο χρονο, οπως και για το μηχανημα που υπαρχει στην αθηνα και κανει την δουλεια που πρεπει δηλαδη να ισιωνει δισκους ολων των τυπων, και δεν ειναι τορνος αλλα μηχανημα για δισκους.

    Χωρις να εχω γραψει πολλα χιλιομετρα φαινεται οτι δισκοι μετα την τελευταια κατεργασια απο αυτο το μηχανημα ειναι πλεον χωρις τρεμουλο
    Αν οι δισκοι σου ειναι float δεν μπορουν να ισιωσουν οσο βρισκωνται πανω στα Bell (τουλαχιστον δεν ειναι ευκολο απαιτειται περιτεχνο δεσιμο και μηδενισμα στο τσοκ) γιαυτο ο μαστορας - τορναδρος - φρενας θα επρεπε να τους δεσει και να τους κεντραρει σκετους ! οπως και τα μπελ το ιδιο ! επισης εκτος του τορνου υπαρχει και η επιλογη καθαρισματος και κοψιματος ακομα με βιντι η με πετρα για καλυτερη επιφανεια σε ρεκτιφιε μαγνητικο. Δεν εχω ισιωσει μια και δυο. Το αποτελεσμα ειναι εργοστασιακο. Μολις εμαθαν οι Subaraκηδες τα αποτελεσματα φτιαξαμε πολλα. Μαλλον δεν επεσες στους σωστους ανθρωπους δεν ειναι και επισστημη δα!
    Υ.Γ Παντα φιλικα και χωρις να θελω να αμφισβητησω τις γνωσεις καποιου αυτη ειναι η προσωπικη μου εμπειρια και ο τροπος που βρηκα λυση στο προβλημα φιλου-πελατη που ειχε καλη ωρα αγανακτηση οπως και εσυ!
    Υ.Γ 2 Παραυτα ακομα και ο τορνος μπορει να κοψει και ισιωσει πλευστους δισκους ολα ειναι θεμα το πως θα δεσεις το κομματι σου πανω στο τσοκ. Π.Χ σκεψου εναν πλευστο δισκο οπου μπορει να κουνα καποια δεκατα και ειναι στραβο κεντρο να τορνιρεται και απο τις 2 μεριες πανω στο αυτοκινητο. Τι αλλαζει?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη manose36c : 29-08-16 στις 23:06
    eMpower your dreams

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP