Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 42

Θέμα: Δισκοπλακες Ελεγχος-Ισιωμα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manose36c Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν οι δισκοι σου ειναι float δεν μπορουν να ισιωσουν οσο βρισκωνται πανω στα Bell (τουλαχιστον δεν ειναι ευκολο απαιτειται περιτεχνο δεσιμο και μηδενισμα στο τσοκ) γιαυτο ο μαστορας - τορναδρος - φρενας θα επρεπε να τους δεσει και να τους κεντραρει σκετους ! οπως και τα μπελ το ιδιο ! επισης εκτος του τορνου υπαρχει και η επιλογη καθαρισματος και κοψιματος ακομα με βιντι η με πετρα για καλυτερη επιφανεια σε ρεκτιφιε μαγνητικο. Δεν εχω ισιωσει μια και δυο. Το αποτελεσμα ειναι εργοστασιακο. Μολις εμαθαν οι Subaraκηδες τα αποτελεσματα φτιαξαμε πολλα. Μαλλον δεν επεσες στους σωστους ανθρωπους δεν ειναι και επισστημη δα!
    Υ.Γ Παντα φιλικα και χωρις να θελω να αμφισβητησω τις γνωσεις καποιου αυτη ειναι η προσωπικη μου εμπειρια και ο τροπος που βρηκα λυση στο προβλημα φιλου-πελατη που ειχε καλη ωρα αγανακτηση οπως και εσυ!
    Υ.Γ 2 Παραυτα ακομα και ο τορνος μπορει να κοψει και ισιωσει πλευστους δισκους ολα ειναι θεμα το πως θα δεσεις το κομματι σου πανω στο τσοκ. Π.Χ σκεψου εναν πλευστο δισκο οπου μπορει να κουνα καποια δεκατα και ειναι στραβο κεντρο να τορνιρεται και απο τις 2 μεριες πανω στο αυτοκινητο. Τι αλλαζει?
    Φιλε Μανο ευχαριστω για την οποια πληροφορια αλλα εδω εχεις μπερδευτει. Προφανως δεν θα εχεις ασχοληθει καθολου με δισκους Μ3,Μ5, RS5 κτλ οι οποιοι ετσι οπως ειναι κατασκευασμενοι απο το εργοστασιο δεν εχουν την δυνατοτητα διαιρεσης, δηλαδη να ξεχωρισουμε το αλουμινενιο κεντρο απο τον δισκο.

    Δεν ειναι floating οπως πχ οι brembo που αφαιρωντας τα ειδικα ελασματα με τις βιδες τους βιδωνεις με κανονικες βιδες και παξιμαδι οποτε εχεις ενα solid κομματι και το δουλευει ο τορνος.
    Τις μεθοδους που αναφερεις τις γνωριζω και τις εχω εφαρμοσει σε ενα κιτακι brembo που ειχα στο Μ3. Λυσιμο δισκου, τσεκαρισμα ισιωμα το bell πρωτα, σταθερο βιδωμα του δισκου πανω στο bell και ξανα τσεκαρισμα και αντοιστιχο ισιωμα αν χρειαζεται. Μετα αφαιρουμε μια μια την βιδα και την αντικαθιστουμε με τα ειδικα βιδακια/ελασματα της brembo που δινουν την πλευστοτητα.

    Πιθανολογω οτι οι δισκοι τυπου Μ δεν εχουν φτιαχτει να εχουν καθολου float με την εννοια που εχουν οι brembo δισκοι αλλα με το δουλεμα και τις θερμοκρασιες αποκτουν ενα μικρο τζογο μεσα στους πυρους που αν και δεν επηρεαζει το φρεναρισμα αυτο το μικρο παιξιμο που κανουν, οταν τις βαζουμε στον τορνο να τις παρουμε απο την μια πλευρα και μετα απο την αλλη δεν μπορουν να ζυγιστουν σωστα οτι και να κανουμε αφου δεν υπαρχει σταθερο σημειο αναφορας στο κεντρο. Δεκατα αν χανει το τρεμουλο ειναι δεδομενο

    Παρε στα χερια σου εναν δισκο M η TTRS και θα καταλαβεις τι εννοω

    σου παραθετω και μια φωτογραφια απο τετοιο τυπου δισκο
    Attached Images Attached Images

  2. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (30-08-16), chrisgiapz3 (31-08-16), doctore (30-08-16), manose36c (30-08-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    18-07-16
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    48
    Thanked
    30
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε Μανο ευχαριστω για την οποια πληροφορια αλλα εδω εχεις μπερδευτει. Προφανως δεν θα εχεις ασχοληθει καθολου με δισκους Μ3,Μ5, RS5 κτλ οι οποιοι ετσι οπως ειναι κατασκευασμενοι απο το εργοστασιο δεν εχουν την δυνατοτητα διαιρεσης, δηλαδη να ξεχωρισουμε το αλουμινενιο κεντρο απο τον δισκο.
    Και παλι υπαρχει η δυνατοτητα να τορνιριστουν απλα δεν πιανεις τον δισκο απο το κεντρο δενεις τον δισκο στο τσοκ απο την περιφερεια τοποθετωντας αναποδα τους σιαγωνες του τσοκ. Ο δισκοτορνος ΔΕΝ εχει αυτη την δυνατοτητα και αυτο ειναι το μειονεκτημα του. Το ¨αναποδο¨δεσιμο απλα απαιτει κεντραρισμα με ρολογια και οχι μοιρολογια για να δεις οτι καπου δεν σου ξεφευγει. Το αποτελεσμα σε εμενα τουλαχιστον δουλεψε αψογα και σε full float (μηχανακια) οσο και σε semi float oπως το παραδειγμα σου οσο και σε solid me αλουμινενιο μπελ που σε καποια φθηνα κιτ ελεγε οτι ηταν εργκαλ και μονο εργαλ δεν ηταν. Η γνωμη μου ειναι οτι δεν πηγες στον καταλληλο ανθρωπο. Τεσπα ελπιζω να ξεπερασες τα οποια προβληματα ειχες.
    eMpower your dreams

  4. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manose36c Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και παλι υπαρχει η δυνατοτητα να τορνιριστουν απλα δεν πιανεις τον δισκο απο το κεντρο δενεις τον δισκο στο τσοκ απο την περιφερεια τοποθετωντας αναποδα τους σιαγωνες του τσοκ. Ο δισκοτορνος ΔΕΝ εχει αυτη την δυνατοτητα και αυτο ειναι το μειονεκτημα του. Το ¨αναποδο¨δεσιμο απλα απαιτει κεντραρισμα με ρολογια και οχι μοιρολογια για να δεις οτι καπου δεν σου ξεφευγει. Το αποτελεσμα σε εμενα τουλαχιστον δουλεψε αψογα και σε full float (μηχανακια) οσο και σε semi float oπως το παραδειγμα σου οσο και σε solid me αλουμινενιο μπελ που σε καποια φθηνα κιτ ελεγε οτι ηταν εργκαλ και μονο εργαλ δεν ηταν. Η γνωμη μου ειναι οτι δεν πηγες στον καταλληλο ανθρωπο. Τεσπα ελπιζω να ξεπερασες τα οποια προβληματα ειχες.
    Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι τα εργαλεια και η σωστη χρηση τους κανουν το μαστορα και οχι το αντιθετο.

    Ο δισκοτορνος, αν αναφερεσαι στο μηχανημα που εχω στο video, δεν εχει την δυνατοτητα να πιασει απο καπου τον δισκο γιατι απλα δεν το χρειαζεται.
    Ειναι ενα μηχανημα που εχει φτιαχτει για ακριβως αυτην την δουλεια ενω ο καθε τορνος οχι.
    Γιαυτο και τα αναποδα πιασιματα και τα ρολογια (μαζι με τα μοιρολογια μπας και μας κατσει σωστα το πιασιμο που μας δειχνουν τα ρολογια) και ολα τα αλλα που εχω ακουσει απο διαφορους του χωρου, που να σου πω την αληθεια δεν μου λενε και πολλα γιατι τα δοκιμασα στην πραξη και ειδα το αποτελεσμα.

    Το Brake Lathe Machine η δισκοτορνος επι το ελληνικοτερον, δειχνει την ανωτερωτητα του καθως δεν χρειαζεται τιποτα απ αυτα. Βαζεις τον δισκο ρυθμιζεις τα μαχαιρια και αυτο ειναι ολο. Με σταθερη αποσταση αναμεσα απο τα μαχαιρια που κοβουν ταυτοχρονα το αποτελεσμα ειναι εγγυημενο οτι δισκο και να εχεις απο κατω οτι το παχος θα ειναι σταθερο και το ιδιο σε ολη την περιφερεια του δισκου.
    Το συστημα οπως δουλευει ειναι σαν να εχεις βαλει στην θεση των τακακιων δυο μαχαιρια που ξυριζουν οπου χρειαζεται για να εχεις ενα ομοιομορφο τελικο αποτελεσμα

    Ναι οντως δεν πηγα στον καταλληλο ανθρωπο γιατι αρχικα δεν το εψαξα οσο θα επρεπε.
    Αυτο ειναι το μονο σιγουρο καθως επρεπε να ψαχνω απο την αρχη το σωστο εργαλειο και οχι τις διαφορες φημες για μαγους-φρεναδες που κανουν θαυματα, αλλον ενα αστικο μυθο δηλαδη απο τους πολλους που εχουμε εδω στην Ελλαδα

    Τελικα βρηκα το καταλληλο εργαλειο, που απο οτι φαινεται μου εδωσε λυση εκει που ηταν το προβλημα.

    Με πορδες δεν βαφεις αυγα. Το διαπιστωσα με τα ιδια μου τα ματια, οπως και εκ του αποτελεσματος. Ολα τα αλλα ειναι να εχουμε να λεμε

    Αυτη ειναι η αποψη μου και φυσικα δεν ειναι απαραιτητο να ειναι συμφωνη με ολους εδω μεσα

  5. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (31-08-16), chrisgiapz3 (31-08-16)

  6. #4
    Εγγραφή
    18-07-16
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    48
    Thanked
    30
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι τα εργαλεια και η σωστη χρηση τους κανουν το μαστορα και οχι το αντιθετο.
    Αυτη ειναι η αποψη μου και φυσικα δεν ειναι απαραιτητο να ειναι συμφωνη με ολους εδω μεσα
    Στο πρωτο σκελος διαφωνω στο δευτερο μαζι σου και κλεινω.
    eMpower your dreams

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP