Φιλε Μανο ευχαριστω για την οποια πληροφορια αλλα εδω εχεις μπερδευτει. Προφανως δεν θα εχεις ασχοληθει καθολου με δισκους Μ3,Μ5, RS5 κτλ οι οποιοι ετσι οπως ειναι κατασκευασμενοι απο το εργοστασιο δεν εχουν την δυνατοτητα διαιρεσης, δηλαδη να ξεχωρισουμε το αλουμινενιο κεντρο απο τον δισκο.
Δεν ειναι floating οπως πχ οι brembo που αφαιρωντας τα ειδικα ελασματα με τις βιδες τους βιδωνεις με κανονικες βιδες και παξιμαδι οποτε εχεις ενα solid κομματι και το δουλευει ο τορνος.
Τις μεθοδους που αναφερεις τις γνωριζω και τις εχω εφαρμοσει σε ενα κιτακι brembo που ειχα στο Μ3. Λυσιμο δισκου, τσεκαρισμα ισιωμα το bell πρωτα, σταθερο βιδωμα του δισκου πανω στο bell και ξανα τσεκαρισμα και αντοιστιχο ισιωμα αν χρειαζεται. Μετα αφαιρουμε μια μια την βιδα και την αντικαθιστουμε με τα ειδικα βιδακια/ελασματα της brembo που δινουν την πλευστοτητα.
Πιθανολογω οτι οι δισκοι τυπου Μ δεν εχουν φτιαχτει να εχουν καθολου float με την εννοια που εχουν οι brembo δισκοι αλλα με το δουλεμα και τις θερμοκρασιες αποκτουν ενα μικρο τζογο μεσα στους πυρους που αν και δεν επηρεαζει το φρεναρισμα αυτο το μικρο παιξιμο που κανουν, οταν τις βαζουμε στον τορνο να τις παρουμε απο την μια πλευρα και μετα απο την αλλη δεν μπορουν να ζυγιστουν σωστα οτι και να κανουμε αφου δεν υπαρχει σταθερο σημειο αναφορας στο κεντρο. Δεκατα αν χανει το τρεμουλο ειναι δεδομενο
Παρε στα χερια σου εναν δισκο M η TTRS και θα καταλαβεις τι εννοω
σου παραθετω και μια φωτογραφια απο τετοιο τυπου δισκο