Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 81

Θέμα: Αγορά BMW E92 325i

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #33
    Εγγραφή
    03-01-15
    Περιοχή
    Pireaus
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    31
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πλεον τα τελη ειναι ψιλα γραμματα.
    Θα πρεπει να κοιταμε τι φορο πολυτελειας εχει για την αγορα.
    Ακου 13% επι του τεκμηριου...
    Αυτη τη στιγμη εχεις 1,8. Δε σου τα ζαλιζει κανεις.
    Εισαι σιγουρος οτι θες να μπλεξεις με κυβικα και να ψαχνεσαι καθε μερα να δεις αν ετοιμαζονται να σου στειλουν καινουριο ραβασακι απο τη ΔΟΥ και το υπουργειο οικονομικων?

    Τελος παντων αν νιωθεις ετοιμος να δωσεις το 1,8 για μενα πρεπει να παρεις ενα διλιτρο τουρμπο quattro audi.
    Οχι bmw.

    Το bmw ποτε δε θα τραβαει οσο το audi, παντα θα καιει περισσοτερο στους ιδιους ρυθμους, θα εχει περισσοτερες επισκεψεις στα συνεργεια και θα ειναι και στη μπουκα του κανονιου του κρατους λογω κυβικων.
    Γιατι για να περασεις το διλιτρο audi (που το προγραμματακι θα το φαει με την ευκολια που πας για ενα καφε και θα περασει τα 260...) θες 335...
    Ισον τρεις χιλιαδες κυβικα. Ισον οποτε τους λειπουν λεφτα θα σε παιρνουν τηλεφωνο.
    Οχι.

    Bmw μονο αν γουσταρεις καλοζυγισμενα πισωκινητα, παντιλικια κλπ.
    Για κανενα αλλο λογο.
    Υστερουν αισθητα στους υπολοιπους τομεις.
    Αναφερεις τα αρνητικα το να παρεις BMW και να σου πω την αλληθεια μου εκανε εντυπωση. Αρχικα εαν το παρουμε συγκριτικα οπως το θεσες, τοτε η μεγαλυτερη γκαμα της BMW ειναι αχριστα μοντελα, εαν παμε δηλαδη απο τα 16αρια εως τα 3.0 ολα τα εχει καποιο τουρμπατο μοντελο της VAG, αρα για ποιο λογο να παρεις μπεμπα.
    Επισης ειδα οτι ειπες για συνεργεια, δν ξερω εσυ τι εχεις περασει σε συνεργεια με το BMW, αλλα μαλλον δεν γνωριζεις ποσο μα ποσο αθλια after sales και service εχει η audi (για αυτην γνωριζω) στην Ελλαδα. Εκτος επισης το γεγονος οτι το Α4 Β8 (2008-2011) σε μια μεγαλη γκαμα αυτοκινητων εχει βγει με προβληματικο κινητηρα που καιει τρελη ποσοτητα λαδιου οπου οι εμποροι το βγαλαν ως ελαττωμα της TFSΙ τεχνολογιας ενω φτιαει για αυτο ο κατασκευαστης. Το κοστος εκτος εγγυησης ειναι στα 4000 κοντα και μπορω να σου πω για 3 ατομα που ξερω οπου το διορθοσαν, δεν θα αναφερθω σε αλλα προβληματα απλα κρατα το οτι ειναι τρομερα ευαισθητα σε φθορες οπως ολα τα μοντελα του ομιλου με εξαιρεσεις.
    Σε αντιθεση με το 320 που εχουμε οπου φαινετε και στον δρομο (αισθηση οδηγησης αλλα και ανεση) αλλα και στην συντηρηση πως δεν εχει καμια σχεση με τα AUDI.
    Και στην τελικη ειπα καπου οτι κοιταω να παιρναω στην ευθεια το καθε κωλοφτιαγμα στον δρομο; Εαν ηταν ετσι θα κοιταζα καθαρα για ενα hatchback με τουρμποκινητηρα και με 20.000 θα τους παταγα ολους.

  2. The Following User Says Thank You to george7 For This Useful Post:

    pilot (13-11-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP