
Αρχικό μήνυμα απο
ghost-rider
Βεβαιως.
Εγω του ειχα τιναξει τα πεταλα οταν ειχε στο κοντερ περιπου 195.000 χλμ.
Ανοιγα μοναχος μου (μλκς?), φτανω τριτη στον κοφτη(7.000. εχω προγραμμα), παω να βαλω τεταρτα ασαλιωτη (ξερεις, γκαζι στο πατωμα κλπς μλκιες) και βαζω 2α.
Ε... Τι αλλο να περιγραψω?
Το φορτωσα και το εστειλα στο μηχανικο μου.
Ειχα στραβωσει ολες τις βαλβιδες εξαγωγης.
Η επισκευη μου περιοριστηκε στο καπακι.
Στο καπακι εγινε rebuild.
Κορμο δεν ακουμπησα.
Ο μηχανικος μου τοτε μου προτεινα να βαλω μηχανη και να μην φτιαξω το δικο μου, να σου πω την αληθεια.
Αλλα απο την αλλη, αποφαση για μτχ μηχανη... Δυσκολο.
Θεωρω την επισκευασμενη καινουρια.
Οταν το παρελαβα εκαιγε σκαρτο λιτρο στα 5.000 χλμ.
Πριν εκαιγε ανεπαισθητα παραπανω.
Και σημερα (318.000χλμ) λιγο παραπανω τσιμπαει.
Δλδ αναλογα με το ποσο θα σκισω μπορει το λιτρο να χρειαστει να το μπαξω στα 4.000.
Και μια και το ανεφερες στην αρχη, δουλευω το ιδιο ακριβως λαδι.
Μοtul 8100 5-40.