BILL007 (23-10-15), ghost-rider (23-10-15)
Ότι επί της ουσίας είναι επινικέλωση το είχα στο μυαλό μου.
Δεν πίστευα ότι ειναι 2-3 χιλιοστά, αλλά θεωρούσα ότι έχει πάχος για να το φας 1-2 δέκατα του χιλιοστού.
Στο κάτω κάτω οι επινικελώσεις μπορούν να φτάσουν μισό χιλιοστό έτσι δεν είναι?
Δλδ λες ότι είναι κάποια δέκατα του χιλιοστού?
Με δεδομένο ότι δίνει oversize έμβολο τι προκύπτει?
Μετά την επισκευή θα γρατσουνάνε αλουμίνιο τα ελατήρια?
Απο wiki
"The cylinder must be re-plated after it is re-bored, but Nikasil is extremely durable, so the cylinder does not need to be reworked as often as an iron or chrome cylinder"
https://en.wikipedia.org/wiki/Nikasil
Κανονικα θα επρεπε να ξανακανει nicasil στους κυλινδρους. Αλλα νομζω οτι και χωρις μπορει να δουλεψει κανονικα. Οπως κανουμε δηλαδη σε ολα τα μαντεμενια μπλοκ.
Οχι δεν γρατζουναει σε αλουμινιο. Ολα τα αλουμινενια μπλοκ εχουν χιτωνια απο αλλο υλικο εσωτερικα. Σε αυτο κανουμε ρεκτιφιε και οχι στο αλουμινιο.
BILL007 (23-10-15), diosak (23-10-15), ghost-rider (23-10-15), JiMk86 (23-10-15), Kazakos Garage (23-10-15), nikos valvetronic (25-10-15), wheelman (23-10-15)