Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #7
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε ειχα παθει την ιδια ιστορια πριν απο 120.000 χλμ περιπου.
    Μια λαθος αλλαγη και φυτιλια ολες οι βαλβιδες ειξαγωγης...
    Χα χα χα!

    Στο θεμα σου.
    Καπου υπηρξε αστοχια.
    Μπορει ο μηχανικος με καποιο τροπο να βρει αν προερχεται η καταναλωση απο καπακι η απο κυλινδρους?

    Γιατι δεν παιρνει καθαρισμα ρε παιδια?
    Δλδ αλλαξατε ελατηρια και δεν επαιξε ουτε ρεκτιφιε ουτε βουρτσιμα?
    Νταξει αμα βαλεις ελατηρια ντουγρου σε ενα μοτερ ειναι λιγες οι πιθανοτητες να πατησουν. Συνηθως κανουν εστω ενα βουρτσισματακι...
    Γιατι ομως λες δεν παιρνει?
    Αφου η bmw δινει κανονικα σταδια ρεκτιφιε?

    Το ότι θα το βρει, θα το βρεί είμαι σίγουρος γι αυτό, θα στείλει την κεφαλή για έλενχο στο ρεκτιφιέ που έγινε η εργασία..

    Όσο για το καθάρισμα δεν ξέρω αν μπορούσε να γίνει, μιας και δεν είναι δουλειά μου αυτή... ο ρόλος του πελάτη είναι να πληρώνει, και ο ρόλος του επαγγελματία είναι να κάνει το μέγιστο δυνατό για τον πελάτη του.

    Δε γνωρίζω τι δίνει η bmw στο ρεκτιφιέ, γι αυτό το λόγο άνοιξα αυτό το θέμα για να μοιραστούμε απόψεις...

    Ghost-rider στο θέμα το δικό σου, θέλεις να μοιραστείς μαζί μας τι επισκευή έκανες στο αμάξι σου, καθώς και αν δουλεύει το αμάξι σωστά, αν έχεις κατανάλωση λαδιού κλπ?

    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-10-15), BILL007 (20-10-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP