Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dafidack Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατσε ρε αδερφε...
την μια μας λες οτι το οριο τον 130 σχετιζεται με την αποσταση φρεναρισματος...
την αλλη πως ο μεσος ορος στην δεξια ειναι τα 160...
μετα κατεβαζεις κατι ιδεες για σεντονια να κρεμονται πισω απο το μπαγκαζ... (λες και δεν θα σε γραψουν γι αυτο)
και απορω που τα εχεις ακουσει/διαβασει ολα τα παραπανω...
Τελικα εχεις καταλαβει οτι οδηγεις σε ελληνικους δρομους (με οτι αυτο συνεπαγεται) ? ή νομιζεις οτι εισαι σε καμια super duper autobahn...
Πραγματικα δεν θα θελα να βρεθω σε καμια περιπτωση στο διαβα σου και ευχομαι οταν οδηγεις ο δρομος να ειναι αδειος...

Υ.Γ
Τι οδηγεις ειπαμε?
Δηλαδή εσύ στην Εγνατία κινείσαι εντός του ορίου; Δεν είπα ότι η Εγαντία είναι autobahn αλλά δεν είναι και για 130. Ελπίζω τουλάχιστον να συμφωνείς με αυτό.

Όσο για τα όρια ταχύτητας, δεν ξέρω πώς ακριβώς ορίστηκαν (πριν πολλά χρόνια) αλλά σίγουρα έχουν να κάνουν με την απόσταση φρεναρίσματος. Αυτό όμως είναι τελείως οριζόντιο μέτρο λες και όλα τα αυτοκίνητα έχουν τα ίδια φρένα. Μια Ferrari με οκταπίστονες δαγκάνες και με 200 να πηγαίνει δε θα σταματήσει σε μικρότερη απόσταση από ένα φιατάκι που πάει με 120;

Να σου πω και το εξής:
Στο 525 Ε34 έχω κιτ της brembo μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 343 χιλιοστών. Η διαφορά με τα προηγούμενα εργοστασιακά φρένα της BMW σε φρενάρισμα από 200 σε 0 είναι 52 μέτρα! Δε το λες και επουσιώδες ...