Vassilis ///M (17-05-15)
Εννοείς ότι είναι παραπάνω από 160;
Έχω δοκιμάσει να πάω εντός του ορίου με 130 αλλά σου δίνει την εντύπωση ότι ίσα που κινείσαι, σα να πηγαίνεις με 50, ειδικά σε ευθεία. Μόνο μετά τα 240 νιώθεις ότι τρέχεις πραγματικά. Δεν ξέρω ίσως είναι το αυτοκίνητο, δεν είχα ποτέ μικρό γκουβά και ίσως να έχω συνηθίσει έτσι. Πάντως όταν προσπερνώ κάποιον που κινείται στη δεξιά δεν περνάω και σφαίρα από δίπλα του, άρα υποθέτω ότι κινείται λίγο πιο αργά αλλά σίγουρα πάνω από το όριο. Ίσως να κάνω και λάθος όμως ...
Κατσε ρε αδερφε...
την μια μας λες οτι το οριο τον 130 σχετιζεται με την αποσταση φρεναρισματος...
την αλλη πως ο μεσος ορος στην δεξια ειναι τα 160...
μετα κατεβαζεις κατι ιδεες για σεντονια να κρεμονται πισω απο το μπαγκαζ...(λες και δεν θα σε γραψουν γι αυτο)
και απορω που τα εχεις ακουσει/διαβασει ολα τα παραπανω...
Τελικα εχεις καταλαβει οτι οδηγεις σε ελληνικους δρομους (με οτι αυτο συνεπαγεται) ? ή νομιζεις οτι εισαι σε καμια super duper autobahn...
Πραγματικα δεν θα θελα να βρεθω σε καμια περιπτωση στο διαβα σου και ευχομαι οταν οδηγεις ο δρομος να ειναι αδειος...
Υ.Γ
Τι οδηγεις ειπαμε?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dafidack : 17-05-15 στις 13:05
A8hnaios (17-05-15), Bazil Van Sinner (17-05-15), Dimimav (17-05-15), diosak (22-05-15), EVERGET (17-05-15), georggge46 (17-05-15), kplc16 (17-05-15)
Δηλαδή εσύ στην Εγνατία κινείσαι εντός του ορίου; Δεν είπα ότι η Εγαντία είναι autobahn αλλά δεν είναι και για 130. Ελπίζω τουλάχιστον να συμφωνείς με αυτό.
Όσο για τα όρια ταχύτητας, δεν ξέρω πώς ακριβώς ορίστηκαν (πριν πολλά χρόνια) αλλά σίγουρα έχουν να κάνουν με την απόσταση φρεναρίσματος. Αυτό όμως είναι τελείως οριζόντιο μέτρο λες και όλα τα αυτοκίνητα έχουν τα ίδια φρένα. Μια Ferrari με οκταπίστονες δαγκάνες και με 200 να πηγαίνει δε θα σταματήσει σε μικρότερη απόσταση από ένα φιατάκι που πάει με 120;
Να σου πω και το εξής:
Στο 525 Ε34 έχω κιτ της brembo μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 343 χιλιοστών. Η διαφορά με τα προηγούμενα εργοστασιακά φρένα της BMW σε φρενάρισμα από 200 σε 0 είναι 52 μέτρα! Δε το λες και επουσιώδες ...
Στο πρωτο σκελος της ερωτησης σου θα σου απαντησω πως πηγαινω με τα χλμ που εμπνεουν ασφαλεια για μενα,για τα δυο μου παιδια και για ολους τους υπολοιπους που θα συναντησω στον δρομο μου...και αυτα δεν ειναι τα 220 χ/ω.
Οσον αφορα ολα τα αλλα που γραφεις...βλεπω πως βασιζεσαι παρα πολυ στα φρενα...νομιζεις πως ολες οι αιτιες ατυχηματων κρινονται απο τον αν εχεις 8πιστονα ή απλα φρενα?
Αφηνω την απαντηση στην κριση σου...![]()
Βρε φιλε vaggelis...απ οτι καταλαβα θες να σου πουμε οτι ντε και καλα εχεις δικιο...για τα φρενα,για την ιλιγγιωδη ταχυτητα,για τα ορια ταχυτητας για...για...για...
Πως να το κανουμε...αφου οσα γραφεις δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα.Στο απεδειξαν ο Basil και ο PetrosD...
Αντε,να σου κανουμε το χατιρι...εχεις δικιο...ευχαριστημενος?
Φιλαράκι, μπράβο! Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά με τα φρένα, αφού καταφέρνεις να σταματήσεις από τα 200 Km/h σε λιγότερο από τη μισή απόσταση από ότι μια McLaren P1!! (αυτή θέλει 115.8 μέτρα).
πηγή: https://media.mclarenautomotive.com/release/228/
Ε!!! Λάθος κατάλαβες. Ξαναδιάβασε λίγο αυτό που έγραψα.
Εργοσρασιακά φρένα ---> 200 σε 0 χρειάζονται χ1 απόσταση.
Βελτιωμένα φρένα ---> 200 σε 0 χρειάζονται χ2 απόσταση, όπου
χ2 < χ1 και μάλιστα χ1 - χ2 = 52 μέτρα. Κάπου έχα σημειώσει τις ακριβές τιμές των χ1 και χ2, αν θες να το ψάξω.