Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο ατερμονας εχει ενα κεντρο..
Οταν δεν ειναι στο κεντρο εχει κενα..
Καταρχην εχει κενα το τιμονι σου οταν ειναι στην ευθεια..
Ειδατε οταν οι τροχοι ειναι ευθεια,αν η μπαρα του ατερμονα ειναι παραληλη με το ραμφος?
Αν δεν ειναι..
Σριψε το τιμονι απο ακρη σε ακρη και μετρα στροφες..
Φερε το τιμονι στο μεσο των δυο ακρων..
Δειτε να ειναι παραληλη η μπαρα του ατερμονα με το ραμφος..
Θα δειτε οτι οσο δεν ειναι παραληλα θα εχει κενα.
Οταν ερθει στο κεντρο του τα κενα ειναι ελαχιστα..
Βγαλε τον σταυρο απο τον ατερμονα και φερε το τιμονι ευθεια
και ξαναβαλε τον σταυρο.
Φίλε Βασίλη όταν λες ράμφος σε τι ακριβώς αναφέρεσαι;
Αύριο θα το πάω ξανά στον λαστιχά αλλά δεν τον κόβω και τόσο μάστορα. Οι τροχοί είναι ευθυγραμμισμένοι μόνο που βρήκε ότι ο εμπρός δεξιός τροχός (τυχαίο που στρίβει πιο πολύ δεξιά;; έχει μεγάλη γωνία κάμπερ. Η γνωία αυτή δεν φαίνεται με το μάτι όπως στη φόρμουλα 1 αλλά υπάρχει όμως. Ρυθμίζεται κάπως η γωνία σε αυτό το αμάξι; Ο αριστερός τροχός έχει μηδενική γωνία κάμπερ και μου είπε ότι μπορεί το δεξιό αμορτισέρ να είναι στραβό. Δε θέλω να το πιστέψω όμως. Επίσης παίζει ρόλο η ζάντα και το λάστιχο; Φοράω 235 μπροστά και 265 πίσω σε 18άρες από Μ3 Ε46.