Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Θέμα: Ρύθμιση ατέρμονα σε Ε34

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    06-06-14
    Μηνύματα
    73
    Thanked
    100
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο ατερμονας εχει ενα κεντρο..
    Οταν δεν ειναι στο κεντρο εχει κενα..
    Καταρχην εχει κενα το τιμονι σου οταν ειναι στην ευθεια..
    Ειδατε οταν οι τροχοι ειναι ευθεια,αν η μπαρα του ατερμονα ειναι παραληλη με το ραμφος?
    Αν δεν ειναι..
    Σριψε το τιμονι απο ακρη σε ακρη και μετρα στροφες..
    Φερε το τιμονι στο μεσο των δυο ακρων..
    Δειτε να ειναι παραληλη η μπαρα του ατερμονα με το ραμφος..
    Θα δειτε οτι οσο δεν ειναι παραληλα θα εχει κενα.
    Οταν ερθει στο κεντρο του τα κενα ειναι ελαχιστα..
    Βγαλε τον σταυρο απο τον ατερμονα και φερε το τιμονι ευθεια
    και ξαναβαλε τον σταυρο.
    Φίλε Βασίλη όταν λες ράμφος σε τι ακριβώς αναφέρεσαι;
    Αύριο θα το πάω ξανά στον λαστιχά αλλά δεν τον κόβω και τόσο μάστορα. Οι τροχοί είναι ευθυγραμμισμένοι μόνο που βρήκε ότι ο εμπρός δεξιός τροχός (τυχαίο που στρίβει πιο πολύ δεξιά;; έχει μεγάλη γωνία κάμπερ. Η γνωία αυτή δεν φαίνεται με το μάτι όπως στη φόρμουλα 1 αλλά υπάρχει όμως. Ρυθμίζεται κάπως η γωνία σε αυτό το αμάξι; Ο αριστερός τροχός έχει μηδενική γωνία κάμπερ και μου είπε ότι μπορεί το δεξιό αμορτισέρ να είναι στραβό. Δε θέλω να το πιστέψω όμως. Επίσης παίζει ρόλο η ζάντα και το λάστιχο; Φοράω 235 μπροστά και 265 πίσω σε 18άρες από Μ3 Ε46.

  2. #2
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παντα ο εσωτερικος τροχος στριβει περισσοτερο απο τον εξωτερικο..
    Σριβεις δεξια,ο δεξης κοβει περισσοτερο..
    Στριβεις αριστερα,ο αριστερος..
    Παντα ομως κοβουν το ιδιο στο τερματους.

    Μηπως βγαλατε τον βραχιονα τιμονιου(pitman arm) και δεν τον βαλατε στο
    κεντρο?
    Ραμφος(λαθος ορολογια) ειναι τα δυο διαμικη δοκαρια που κατω τους δενει η γεφυρα ,που εχει το συστημα διευθυνσης..
    Attached Images Attached Images

  3. The Following 3 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    ghost-rider (30-03-15), nikos valvetronic (30-03-15), wheelman (30-03-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    06-06-14
    Μηνύματα
    73
    Thanked
    100
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παντα ο εσωτερικος τροχος στριβει περισσοτερο απο τον εξωτερικο..
    Σριβεις δεξια,ο δεξης κοβει περισσοτερο..
    Στριβεις αριστερα,ο αριστερος..
    Παντα ομως κοβουν το ιδιο στο τερματους.

    Μηπως βγαλατε τον βραχιονα τιμονιου(pitman arm) και δεν τον βαλατε στο
    κεντρο?
    Ραμφος(λαθος ορολογια) ειναι τα δυο διαμικη δοκαρια που κατω τους δενει η γεφυρα ,που εχει το συστημα διευθυνσης..
    Χίλια ευχαριστώ για τις οδηγίες! Τελικά είχα δίκιο. Ο λαστιχάς δεν είχε ιδέα από ατέρμονα. Πήγα το αμάξι σε λαμαρινά και μέσα σε πέντε λεπτά τον έφερε στα ίσια.

    Όσο για τη γωνία κάμπερ το αμορτισέρ έχει στραβώσει λίγο εκεί που βιδώνει στο θόλο. Προς το παρόν δεν ξέρω τι θα κάνω με αυτό. Ο λαμαρινάς είπε ότι μάλλον είναι από πτώση σε λακούβα με ταχύτητα. Σε λακούβα με ταχύτητα δεν έχω πέσει ποτέ αλλά μια φορά στη Θεσ/νικη όταν ακόμα δεν ήξερα καλά τους δρόμους πέρασα πάνω από διάβαση τρένου με αρκετά χλμ και τραντάχτηκε το σύμπαν. Μάλλον από αυτό θα στράβωσε.

    Και κάτι τελευταίο παράξενο. Πόσο είναι το απόβαρο μιας Ε34 με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ; Το ρωτάω γιατί ο λαμαρινάς χρειάστηκε να το βάλει στη μεγάλη μπάρα που σηκώνει μέχρι 5 τόνους γιατί η μικρή (μέχρι 2 τόνους) δεν το σήκωνε. Περίεργο εκτός αν είναι σαν κάτι παλιά μερσεντές που ζύγιζαν 2.2 τόνους.

  5. #4
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.301
    Thanked
    4222
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο /vaggelis/ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο αριστερός τροχός έχει μηδενική γωνία κάμπερ και μου είπε ότι μπορεί το δεξιό αμορτισέρ να είναι στραβό. Δε θέλω να το πιστέψω όμως.
    Πήγαινε σε φανοποιό - λαμαρινά και μετρήστε αποστάσεις από θόλο σε θόλο και φτερό με φτερό και στην ευθεία και διαμήκη...

    Με αυτό θα δεις αν είναι κεντραρισμένο το μπροστινό σασί του αυτοκίνητου σου...
    Δες στις κολλήσεις στο ράμφος και στους θόλους αν έχει ανοίξει πουθενά σαν σχισμή - σχίσιμο...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Vassilis ///M : 30-03-15 στις 18:45

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    ghost-rider (30-03-15), Βασιλης (30-03-15)

  7. #5
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο /vaggelis/ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο αριστερός τροχός έχει μηδενική γωνία κάμπερ και μου είπε ότι μπορεί το δεξιό αμορτισέρ να είναι στραβό. Δε θέλω να το πιστέψω όμως.
    Nα το πιστεύεις. Για την ακρίβεια να το ελπίζεις.
    Αν όντως είναι τόσο διαφορετική η κάμπερ σου και το αμορτισέρ δεν είναι στραβό, είναι στραβό το πλαίσιο του αυτοκινήτου.
    Ίσον στούκα που δεν επισκευάστηκε σωστά.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Vassilis ///M (30-03-15), Βασιλης (30-03-15)

  9. #6
    Εγγραφή
    06-06-14
    Μηνύματα
    73
    Thanked
    100
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nα το πιστεύεις. Για την ακρίβεια να το ελπίζεις.
    Αν όντως είναι τόσο διαφορετική η κάμπερ σου και το αμορτισέρ δεν είναι στραβό, είναι στραβό το πλαίσιο του αυτοκινήτου.
    Ίσον στούκα που δεν επισκευάστηκε σωστά.
    Τελικά το αμορτισέρ είναι λίγο σταρβό εκεί που βιδώνει στο θόλο. Πάλι καλά να λέω που δεν είναι στραβό το πλαίσιο. Πάντως προτού το αγοράσω το είχα ψάξει εξονυχιατικά το σκάφος αν έχει επεμβάσεις από λαμαρινά αλλά δεν είχα βρει τίποτα.

  10. #7
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    1540 ειναι το δικο μου με γεματο ρεζερβουαρ.
    Ζυγισμενο σε πλαστιγγα της inder.

    Για αμορτισερ περιμενε λιγο..
    Πιθανον να βαλω τα χοντρα..Και τα παλια θα μου περισεψουν..

  11. The Following User Says Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    BILL007 (01-04-15)

  12. #8
    Εγγραφή
    06-06-14
    Μηνύματα
    73
    Thanked
    100
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    1540 ειναι το δικο μου με γεματο ρεζερβουαρ.
    Ζυγισμενο σε πλαστιγγα της inder.

    Για αμορτισερ περιμενε λιγο..
    Πιθανον να βαλω τα χοντρα..Και τα παλια θα μου περισεψουν..
    Πριν από περίπου δυο χρόνια είχα σκεφτεί για μετατροπή σε Μ5 και είχα αρχίσει να μαζεύω πράγματα κυρίως από μάντρες ανακύκλωσης. Τώρα στο 525 έχω μπρος πίσω τα φρένα από Μ5 3.8 με τους δίσκους 316 mm μπροστά και αεριζόμενα πίσω. Έχω και τα αμορτισέρ αλλά εκείνη τη περίοδο βαριόμουν να τα αλλάξω κι αυτά. Χωράνε όμως στο θόλο; Επίσης κάτω έχουν τρία βίσματα αισθητήρων ενώ σε αυτά που έχω τώρα υπάρχει μόνο ένα λογικά από το ABS. Μάλλον τα αμορτισέρ του Μ5 θα είχαν και ρυθμιζόμενη ανάρτηση, σωστά;

    Μόνο 1540 κιλά;;; Τότε πόσο παραπάνω ζυγίζει ο Μ50; Ξέρω ότι έχω προσθέσει γύρω στα 70 κιλά από τις μπάρες μπρος πίσω και δεν ξέρω και πόσο ζυγίζουν οι δύο δοκοί από τον κοτσαδόρο. Υπάρχει πιθανότητα να έχει επιπλέον θωράκιση το αμάξι;

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP