Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 106

Θέμα: M3 E46 Evolve Alpha-N Tune (Dyno Results)

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή M3 E46 Evolve Alpha-N Tune (Dyno Results)

    Καλησπέρα Παίδες. Ανοίγω ένα καινουργιο θρεντακι στο οποιο θα ηθελα να ποσταρω αποτελεσμα απο δυναμομετρο οσο αναφορα την βελτιωση και τον προγραμματισμο Ecu.

    Πριν λιγο καιρο τοποθετησα την Carbon εισαγωγη και απευθυνθηκα στην Evolve που οπως ολοι ξερουμε για την εταιρια και τα προγραμματα της και την συνεπεια της.

    Ο Προγραμματισμος οπως ξερουμε ειναι Alpha-N για την τοποθετηση της Εισαγωγης εφοσον καταργειται ο maf sensor.

    Εδω λοιπον σημερα επισυναπτω την δυναμομετρηση που εκανα σημερα για να δω τα αποτελεσματα απο αυτο που πληρωσα. Αλλα επισυναπτω και την stock δυναμομετρηση για να δειτε τις διαφορες.

    Τα αποτελεσματα θελω να πω πως δεν ειναι οπως τα περιμενα αλλα τα νουμερα ειναι χειροτερα και απο stock.

    Ανοιγω λοιπον αυτο το θρεντακι για να υπαρχει μια εικονα γενικοτερα, χωρις προς θεου να προσβαλω κανενα, ουτε την εταιρια, αλλα καλα ειναι να ξερουμε τι γινεται και να μιλαμε παντα με νουμερα και αποτελεσματα

    οπως αλλωστε κανουν αρκετα μελη του φορουμ με σκοπο να ενημερωνεται ο καθε ενδιαφερομενος και να παιρνει οσο το δυνατον μια σωστη γνωμη.

    Εχω στειλει ηδη e-mail με τα αποτελεσματα της σημερινης μου δυναμομετρησης στην εταιρια και αναμενω απαντηση της για να δω τι θα μου πουν.

    Εχω καταληξει χωρις να ειμαι απολυτος οτι κακα τα ψεματα εαν το αυτοκινητο δεν ρυθμιστει πανω στο δυναμομετρο αλλα και στον δρομο, με ολες τις παραμετρους και τις συνθηκες τις καθε χωρες οπως π.χ (θερμοκρασια περιβαλλοντος κλπ) δεν μπορει καποιος απο αποσταση να πετυχει την βελτιση αποδοση αλλα και ασφαλεια σε αυτο που κανει. Χωρις ομως να ειναι απολυτο φυσικα αυτο ετσι.

    Ειχα τις αμφιβολλιες μου απ την αρχη οταν εκανα τον προγραμματισμο διοτι δεν ειχα δει το αποτελεσμα που περιμενα. Το ειχα επισυμανει στη εταιρια απλα δεν ηθελα να πω περισσοτερα εως οτου μιλησουν τα νουμερα.

    Δειτε παρακατω την δυναμομετρηση οταν το αυτοκινητο ηταν stock και δειτε και την μετα. Η διαφορα ειναι λιγο χαοτικη θα ελεγα.

    να μην ξεχασω. και οι 2 δυναμομετρησεις εγιναν στο ιδιο δυναμομετρο φυσικα και υπαρχει ενα σωστο μετρο συγκρισης.

    Η τορινη καμπυλη εχει κατι κρεμασματα αναμεσα στις 3000-3.500 rpm και 7000-7.500 rpm . Ειναι αρκετα φτωχο εκει το μιγμα.

    Εχω καταληξει κατα καποιο ποσοστο το τι θα κανω, αλλα ακομη θα περιμενω και την απαντηση της Evolve και να καταληξω απο εκει και μετα.

    stay tune..



    Stock Dyno Day M3 E46




    Airbox - Evolve Alpha-N Tune Dyno Day


  2. The Following 22 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    330Ci STEPTRONIC (02-09-14), A8hnaios (30-08-14), alexm (30-08-14), BILL007 (30-08-14), bill_m3 (01-09-14), chief (31-08-14), chrisgiapz3 (31-08-14), doctore (02-09-14), EVERGET (30-08-14), gant (31-08-14), giannis_compact (01-09-14), Konstantinos E60 (31-08-14), nik200 (30-08-14), nikos1400 (31-08-14), Panos 316T (30-08-14), panose30 (31-08-14), pilot (30-08-14), Thomelef (31-08-14), Vasilis M3 (31-08-14), Vassilis ///M (31-08-14), wheelman (30-08-14), zaharias (31-08-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP