Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ τάσομαι υπέρ του TIG με αδρανές αέριο για πολλούς λόγους. Και κτρίως για θερμοκρασιακούς που είναι χαμηλότερες απο το MIG.

Επίσης η Lotus χρησιμοποιεί επωξικές κόλλες προφανώς για λόγους οικονομίας. Δηλαδή οι άλλες εταιρίες γιατί κάνουν ηλεκτροσυγκόλληση και ηλεκτροπότνες και δεν χρησιμοποιούν κόλλα?

Οι κόλλες είναι καλές και χρήσιμες για πολύ δύσκολες κατασκευές που απετείται στεγναοποίηση και κυρίως στις οικοδομικές εργασίες. Όπου υπάρχει μέταλλο γίνεται ηλεκτροσυγκόλληση. Επιμένω και γίνομαι φορτικός να μην χρησιμοποιηθεί κόλλα για την συγκεκριμμένη εργασία
Στρατο, σιγουρα η TIG κολληση αντεχει σε περισσοτερο φορτιο ανα τετραγωνικη ιντσα απο την εποξικη κολλα. Και γιαυτο οι ηλεκτροποντες η το TIG χρησιμοποιηται ακριβως εκει. Που δεν υπαρχει μεγαλη επιφανεια επαφης. Στην συγκεκριμενη περιπτωση ομως που εκμεταλλευομαστε ολη την επιφανεια επαφης και μοιραζουμε το φορτιο σε ολη την ενισχυση ισως να ειναι καλυτερο με αυτη την μεθοδο, αφου δεν εχουμε θερμικη καταπονηση σε αλλα σημεια του πλαισιου, που μπορει να μας δημιουργησει αλλα προβληματα (κατι που νομιζω πως εγινε στο thread με το repaired subframe)

Και αν υποθεσουμε οτι η TIG κολληση ειναι καλυτερη, ποιος θα το αναλαβει? Δεν θελω να καταληξω σε "ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω" greek style μαστορα που θα το πλακωσει με Argon και πιθανοτατα να κανει ζημια στο υπολοιπο υποπλαισιο.

....Δεν γινεσαι καθολου φορτικος. Ισα ισα που ο διαλογος θα βοηθησει να καταληξουμε τι ειναι πραγματικα καλυτερο για την συγκεκριμενη περιπτωση