-
Το να ακολουθήσει-ασπαστεί και το division την turbo "λογική" ήταν (για τους λόγους που έχουν πολλάκις και εκτενώς εξηγηθεί) αναπόφεκτο, ΟΚ μέχρι εδώ.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πήγαν σε downsizing στον κινητήρα του νέου Μ3/Μ4. Γιατί δεν πάνε σε έναν βασικό 8-κύλινδρο Μ κινητήρα και να τον χρησιμοποιούν σε όλα τα Μ, έστω και με διαφορετικές αποδόσεις (για να μην "θίξουν" και τα μεγαλύτερα Μ) ;
Δικαιόλογίες-επιχειρήματα πάντα θα βρίσκουν για να στηρίξουν τις επιλογές τους αλλά στην ουσία, ποιός δεν θα ήθελε βεοχτούρα που να ξυρίζει ;
Δείτε τί παρουσιάζει η AMG:
Σίγουρα θα πατήσει σε αυτό το μοτέρ και με διάφορες "εκδόσεις" θα το φορέσει σε όλες τις σειρές.
Υποψιάζομαι οτι θα είναι μοτέρ το οποίο στις "πουσαρισμένες" του εκδόσεις θα κάνει μεγάλες ζημιές.
-
The Following 4 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:
A8hnaios (16-06-14), atha (15-06-14), ghost-rider (15-06-14), mark e92 (16-06-14)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP