Τι στήσιμο πρέπει να έχει και τι φρένα?
Δηλαδή δε σε βγάζει ασπροπρόσωπο, δεν στρίβει καλά, δεν έχει καλά κρατήματα, δεν είναι αντάξιο των αναλογιών του και γιατί πρέπει να φοράει μπλοκέ? Είπε κανένας ότι είναι μ3 ή ότι ανήκει στην κατηγόρια των μ? Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί κάθε φορά σε αυτό το φόρουμ όταν έρχεται η συζήτηση σε ένα αμάξι το κατακρίνετε λες και είπε κανένας ότι είναι Μ5. Αν ήταν θα έκανε 170κ και όχι 70 και για το συγκεκριμένο και γενικά και έχει γίνει πολλές φορές αυτό. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα κάποτε τα μοτέρ ήταν διαμάντια χωρίς προβλήματα. Εμένα όταν θα μου κάτσει το ρευστό θέλω να πάρω ένα 46αρι μ3 ξέρω ότι άμα βγάλει βλάβη το εςεμγκε δεν θα πάω να κλαφτώ στην αντιπροσωπεία ή άμα κοπεί το πάτωμα, αλλά θα φροντίσω να το φτιάξω, το ίδιο και άμα πάρω ένα άλλο μοντέλο.
Άρα τώρα γιατί πράγμα να μιλήσουμε για τα Μ ή για τα απλά έστω και μ-πακ. Να μιλήσουμε για τις αντιπροσωπείες στην Ελλάδα ? που σε όλο το κόσμο αλλάχτηκαν οι υψηλής χωρίς να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες παρά μόνο στην Ελλάδα. Και εγώ 335 έχω αλλά δεν γράφω γι'αυτό το λόγο, είπαμε πια είναι τα θέματά του ο Χρήστος τα κατάλαβε, μια φορά τα αλλάζεις και από εκεί και μετά φαίνεται πόσο μάγκας είναι ο οδηγός![]()