Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: Z3 κομπρεσσορας

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #35
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκέφτομαι κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον να περάσω έναν κομπρεσσορα σε λογική τιμή στο ζ3 μου.
    Ειναι 1.8. 115 hp.
    Ευελπιστώ να πάω στους 160 hp.
    .
    Αν και δεν εχει καμμια σημασια δεν ημουν ποτε λατρης στα εκ των υστερων τουρμπισματα/κομπρεσαρισματα,
    βεβαια ειναι ο μονος σιγουρος τροπος για να βγαλει κανεις πολλα αλογα απο ενα ατμοσφαιρικα μοτερ.

    Για μενα ομως το θεμα ειναι αλλου.

    Εχω την εντυπωση οτι ειναι προ facelift το Ζ3. Αν ναι, θα πρεπει να εχεις κατα νου πως οπως ειναι στημενο απο το εργοστασιο ενα 4κυλ. προ facelift
    δεν εχει δυστυχως τις προδιαγραφες για αυξηση -με οποιο τροπο- ιπποδυναμης και υπαρχει κινδυνος σε γρηγορη οδηγηση να μετατραπει ευκολα σε αυτοκινητο καρμανιολα.
    Δυστυχως δεν μπορει το πισω συστημα να διαχειριστει καθολου μεγαλυτερη δυναμη.

    Αντιθετως τα facelift λογω στησιματος βελτιωνονται απροβληματιστα.
    Μπορει βεβαια ενα 4κυλ. Ζ3 πρωτης γενιας να στηθει ακριβως οπως τα 4κυλ. facelift με αλλαγες στο πισω συστημα αλλα θα κοστισει αρκετα πλεον.
    Θα πει κανεις τετοια ωρα τετοια λογια αλλα ισως καλυτερα να το αλλαζες με ενα αλλο facelift γιατι ειναι η μερα με τη νυχτα στο στησιμο και θα πιασει και τοπο το κομπρεσαρισμα.
    Η ασφαλεια νομιζω πρεπει να ειναι πανω απ'ολα.

  2. The Following User Says Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    paganis (16-05-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP