Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα...
α) χωρις προγραμμα ΔΕΝ γινεται... θελει αλλες βενζινες, μεγαλυτερα μπεκ (δεν φτανουν τα 183cc ουτε για 0,2 bar) και τουλαχιστον 5-10 μοιρες αβανς κοψιμο μετα τις 4.000 στροφες)
β) το που θα βγαλει την δυναμη εξαρταται και απο τον χρονισμο στον εκκεντροφορο
γ) η τελικη πιεση πληρωσης εξαρταται απο το μεγεθος του κομπρεσσορα και απο τις στροφες που θα φερνει η φτερωτη του (εγω δουλευα 1,6 bar στις 6,800)
δ) εξατμιση 63 χιλιοστα και ακομα καλυτερα και χταποδι στην θεση της μαμας πολλαπλης.
ε) οπωσδηποτε αφαιρεση του DISA γιατι το σπαει και παει κατευθειαν στις βαλβιδες Ελλαδα δεν χαριζουν καστανα......
ζ) οργανακι πιεσης, αναλογιας μειγματος και θερμοκρασιας καυσαεριων ειναι απαραιτητα......
Κι ομως με 0.45 πιεση στις 6000 στροφες δεν θελει προγραμμα, ο bmw εγκεγαλος ειναι ο μονος που προσαρμόζετε στις αναγκες, ισως χριαστει τα μπεκ που λετε απο το is γι αυτο θελει αir fuel οργανο για να το τσεκαρει. και σιγα σιγα αν θελει ριχνει χρηματα σε προγραμμα τροχαλια για παραπανω πιεση κλπ.
βεβαια με λιγοτερα χρηματα βαζει μοτερ 1800is kai paei 140 αλογα. μετα προγραμμα εξατμιση και τα 150 αλογα τα εχει σιγουρα, οπως και ο kompesoraw χωρις προγραμμα.