Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: Z3 κομπρεσσορας

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #22
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως μιλώντας για πρόγραμμα, τo kit της Downing Atlanta νομίζω δεν είχε καν πρόγραμμα παρά μόνο Fuel pressure regulator, μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια...

    γι αυτο ειχαν πληρωσει ενα σκασμο σπασμενα μοτερ τα πρωτα χρονια.
    μετα ολοι εβαζαν προγραμμα και μπεκ.
    με αυτον τον ρυθμιστη πιεσης που εδιναν, σε λιγες μερες τα εφτηνε η τρομπα της βενζινης.............. (στην φωτογραφια σου δεν υπαρχει καν ρυθμιστης πιεσης βενζινης)

    για 200 αλογα σε υπετροφοδοτουμενο στο 80% duty cycle θες τουλαχιστον 240cc μπεκ με 3 bar πιεση (183 τα μαμα του Μ42/44). (240cc ειναι τα μπεκ απο το Punto GT).
    Αλλο ενα θεμα που ειναι ακομα πιο επικινδυνο απο το καυσιμο, ειναι το ΑΒΑΝΣ!
    Και οι χαρτες ενος ατμοσφαιρικου μοτερ, ΔΕΝ εχουν χαρτογραφιση οταν το μοτερ ειναι σε υπερπιεση....... ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΑ ΠΕΙΡΑΚΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ ..... παει να πει οτι ο εγκεφαλος δεν μπορει να κοψει αλλο αβανς.....

  2. The Following 2 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (08-05-14), stefm5 (07-05-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP