Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο λόγος που δεν εφαρμόστηκε τόσα χρόνια είναι ότι οι εποχές εκείνες έδιναν το περιθώριο στο κοινό που απευθύνονταν αυτού του είδους οι εταιρίες να παράγουν τέτοιου είδους αυτοκίνητα γιατί υπάρχε και η ανταπόκριση από τους ενδιαφερόμενους...

Τώρα όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να επιβιώσουν και προφανώς θα ψάξουν για λύσεις με σκοπό να προσεγγίσουν περισσότερους αγοραστές...

Και θα κάνω και ένα ερώτημα: Ποιόν κινητήρα θεωρείτε πιο αξιόπιστο? Έναν ατμοσφαιρικό 4000 κυβικών με 400 άλογα ή έναν 2000 κυβικών με 350+ άλογα που σηκώνει πίεση ένα σκασμό bar? Και δεν μιλάω για 200.000 χλμ γιατί από τις 300.000 χλμ και μετά φαίνεται τι αξίζει... Είναι κι αυτό ένας μεγάλος παράγοντας που αποφεύγεται η χρήση τουρμπίνας των "έξυπνων" εταιριών που δεν πουλάνε αυτοκίνητα 5ετίας-10ετίας...

εγω παλι πιστευω οτι ο κινητηρας που εβγαλε η μερσεντες θα ειναι κατι σαν τα Vankel που φορανε τα ρχ8 και ρχ7 που μετα της 130.000-135.000 ειναι αχρηστα και δεν συμφερει να τα φτιαξεις
αν με τοση πιεση που θα δεχεται η τουρμπινα η και ο κινητηρας για να βγαλει αυτα τα αλογα στον δρομο καταφερει και ξεπερασει τα 250.000χιλιομετρα τοτε απο εμενα εχει τον σεβασμο και περνω πισω οτι εχω πει
αα και επεισης αν ειχα τοσα λευτα η θα αγοραζω μ3 η θα επερνα ενα Evo IX