οδηγικη ευχαριστηση ειναι να νιωθεις ασφαλης μεσα σε ενα αυτοκινητο, και αναλογα τις ικανοτητες του ο καθενας να το πηγαινει απο απλη οδηγηση εως και στα ορια των νομων της φυσικης.
οδηγικη ευχαριστηση ειναι ο μη τοσο ικανος οδηγος να μπορει να μην προκαλεσει ατυχημα επειδη το κασονι του δεν ειναι στημενο καλα.
Αν δεν υπηρχαν τα traction control και γενικοτερα τα ηλεκτρικα βοηθηματα η ασφαλτος θα ειχε ποιο "κοκκινο" χρωμα. Και ναι οσο ρομαντικος και να ειναι κανεις το μελλον της αυτοκινησης θα ειναι με εξελιξεις ειδικα στο τομεα της ασφαλειας.
ουαί και αλιμονο αν οι αυτοκινητοβιομηχανιες σκεφτονταν οπως πριν δυο δεκαετιες..
οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες με τους νεους νομους για τα ορια εκπομπης ρυπων, οτι μπορουσαν να δωσουν το εδωσαν.
Εβγαλε η bmw διαμαντια κινητηρες και τα δυο που θα μεινουν στην ιστορια ο s54 και ο v10 του Μ5 στις απλες σειρες ομως τι εκανε, οτι κατω απο 2500 κυβικα με το ζορι κρατιοταν στα ορια της αξιοπρεπειας απο επιδοσεις παντα.
Αν λοιπον ειναι τοσο ευκολο να δωσεις αξιοπρεπεις επιδοσεις και στα χαμηλα κυβικα και συγχρονως να μη θυσιασεις την απολαυση κλπ ας ξεκινησει και η bmw να δουμε τι πουλια πιανει!!!