Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 150

Θέμα: M4 Mινι παρουσιαση

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    19-02-11
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    236
    Thanked
    435
    Rides
    1

    Προεπιλογή M4 Mινι παρουσιαση

    Η δική μου ταπεινή άποψη είναι ότι σε σχέση με την m3 e92,
    1) η m4 κυρίως (και η m3 ακολούθως) είναι αντικειμενικά πολύ όμορφα αυτοκίνητα (αν και από κάποιες οπτικές γωνίες η m4 μοιάζει με το Audi A5 ακόμα και στα μπροστινά καθίσματα, το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά εμένα δεν μου αρέσουν οι αντιγραφές - και η m3 μοιάζει πολύ με την νέα m5 κακό και αυτό),
    2) φαίνεται ότι είναι πιο γρήγορο με περισσότερη ροπή και λιγότερο βάρος άρα με καλύτερους χρόνους σε πίστες,
    3) είναι (σύμφωνα με BMW) κατά 25% πιο οικονομικό έχοντας λιγότερα κυβικά και καθαρότερα καυσαέρια άρα και πολύ λιγότερο ενεργοβόρο, άρα και πιο οικονομικό στην τσέπη του κατόχου της και πιο φιλικό στο περιβάλλον
    4) λόγω turboροπής και έχοντας προςωπική εμπειρία από golf gti και 335, πιστεύω ότι το cruising σε ταξίδια θα είναι πολύ ανώτερο και σε συνεργασία με την νέα τεχνολογία που διαθέτει όσον αφορά την ευκολία χειρισμών και οδήγησης (head up display κλπ κλπ) καθώς και την ποιότητα κύλισης, θα κάνει τα ταξίδια, όσο γρήγορα και να είναι, πραγματική απόλαυση που δεν θα θέλεις να τελειώσει και
    5) γενικά είναι πιο τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της μόδας πάνω στον τομέα αυτό (Carbon σε διάφορα σημεία κλπ κλπ), με θετικές επιπτώσεις σε οδική συμπεριφορά και άνεση.
    Όλα καλά λοιπόν; Κατά την γνώμη μου η νέα m πάσχει από ένα σοβαρό σύνδρομο που πιςτεύω θα την ακολουθεί σε όλη την μετέπειτα πορεία της σαν ένα είδος ασθένειας (ας το πούμε έτσι χαριτολογώντας), το οποίο είναι η ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ή να το πω διαφορετικά, έλλειψη ιδιαιτερότητας της κινητήριας δύναμής της.
    Και σε αυτό φταίει αποκλειςτικά ο κινητήρας της, δηλαδή είναι μία ακόμη έκδοση (όσο βελτιωμένη και αν είναι) ενός υπάρχοντος κοινού από τις γραμμές παραγωγής κινητήρα, δεν έχει ιδιαιτερότητα όπως ο προηγούμενος V8 (και V10 βέβαια), ο οποίος βασίζονταν στον κορμό ενός κινητήρα formula 1. Μπορεί να μην έχει μεγάλη σχέση με εκείνον (πως θα μπορούσε άλλωστε), αλλά οι ρίζες του είναι από εκεί, πως να το κάνουμε.
    Και είχε φτιαχτεί για να τοποθετηθεί μόνο σε //M. Είχε όμως δύο βασικά μειονεκτήματα, που στην σημερινή εποχή μετράνε πολύ: είναι λαίμαργος, και πάσχει από ροπή χαμηλά.
    ΑΛλά επειδή οι //Μ πιστεύω ότι δεν έχουν φτιαχτεί για να είναι καθημερινά αυτοκίνητα, τα παρακάμπτουμε.
    Γι αυτό, προσωπικά μιλώντας, η νέα δεν με πολυενθουσιάζει, σε σημείο που αν είχα τα χρήματα ΔΕΝ θα την αγόραζα, θα προτιμούσα μια 335 και τα ρέστα στη τσέπη μου.
    Θα προσπαθήσω λοιπόν όσο μπορώ να κρατήσω και να διατηρήσω την δικιά μου, προσπερνώντας αυτήν την έκδοση και ελπίζοντας στην ιδιαιτερότητα της επόμενης, προς το 2019 καλά να είμαςτε, αν υπάρχουμε μέχρι τότε.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to micz For This Useful Post:

    A8hnaios (28-05-14), chrisgiapz3 (23-12-13), EVERGET (22-12-13), ntinos (23-05-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP