Εχουμε 4η επιλογη λοιπον.
Να ξαναβγει το Μ5 στο δρομο!!!
Παραυτα προσωπικα θεωρω οτι η αγορα ενος evo δεν ειναι τοσο κακη.
Σε αντιθεση με ενα audi και πολυ περισσοτερο ενα bmw, το evo δεν απαξιωνεται τοσο γρηγορα.
Εχει ζητηση και δεν ειναι αμαξι που σημερα κανει 20.000 και αυριο θα κανει 10, ενω μεθαυριο 5.
Μπορει απο τα τρια της ψηφοφοριας να φαινεται σαν η πιο επιπολαιη επιλογη δεδομενων των συνθηκων.
Ισως ομως, κρινοντας με βαση την μεταπωλητικη αξια να ειναι η πιο συνετη.
Τα evo ειναι κτηνη και δεν εχουν ουτε κυβικα ουτε τιποτα.
Δεν ξερω μονο μηπως τα χτυπησει το καινουριο κολπο με τη φορολογηση βαση αξιων και χασουν απο κει.
Ισως θελει λιγη υπομονη να δουμε πως θα οριζονται πλεον τα τελη και τα τεκμηρια.