Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
αν ο κινητήρας έχει ΜΟΝΟ έναν ανεμιστήρα και είναι απο την εσωτερική πλευρά, τότε ''ρουφάει'' αέρα απο μπροστά, τον περνάει απο το ψυγείο και τον σπρώχνει πίσω του προς τον κινητήρα. Αν τον έσπρωχνε τότε λόγω και της εμπρόσθιας κίνησης του αυτοκινήτου δεν θα είχε αποτέλεσμα. Αυτό συμβαίνει και αν είναι μπροστά απο το ψυγείο. Πάντα ο ανεμιστήρας ''ρουφάει'' αέρα ούτως ώστε να έχει την ίδια κατεύθυνση με την ροή του αέρα λόγω της κίνησης, ποτέ δεν ''σπρώχνει''. Και το Μ3 που έχει το ηλεκτρικό απο μπροστά και το υδραργυρικό απο πίσω και τα δυο ''ρουφάνε'' απο έξω προς τα μέσα.
αναλογα με τον τροπο συνδεσης και πτερυγιων του βεντιλατερ "ρουφαει" ή "σπρωχνει".... ο ανεμιστηρας δεν "ρουφαει" μονο....
συνηθως οσα ειναι εξωτερικα δηλαδη απ την μερια του προφυλακτηρα "σπρωχνουν" αερα, δηλαδη με την ροη του αερα οταν κινειται...