Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 42

Θέμα: Ανεβαζει θερμοκρασια

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    279
    Thanked
    432
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ανεβαζει θερμοκρασια

    Καλησπερα,

    στην εικονιζομενη γρια υπαρχει ενα θεματακι. Ανεβαζει θερμοκρασια!
    Ο κινητηρας ειναι ο διλιτρος τετρακυλινδρος (Μ10) μετατροπη απο 5αρα '75.
    Πριν 3 χρονια για αυτον τον λογο αλλαχτηκε η φλαντζα χωρις να γινει πλανισμα!
    Ο μηχανικος διαβεβαιωνε οτι δεν χρειαζοταν...
    Πιο πριν ειχε γινει καθαρισμος στο ψυγειο νερου. Δεν διορθωθηκε, οποτε για αυτο και η φλαντζα... Μετα, ολα κομπλε.

    Υστερα απο κανα χρονο, παλι ανεβαζε θερμοκρασια!!

    Ο ιδιος μηχανικος 'χτυπιεται' οτι δεν εχει κανενα θεμα απο φλαντζες-κλπ και οτι ειναι θεμα ψυξης.

    Το αμαξι υπαρχει για συναισθηματικους λογους (το εχει απο τα νιατα του ο πατερας μου), οποτε δεν κυκλοφορουσε πολυ συχνα αυτο το διαστημα μιας και υπαρχουν και αλλα αμαξια στην οικογενεια.
    Ανα 2μηνο για 'μερακλιδικο' ταξιδακι Αθηνα-Ναυπλιο..
    Παιρνει μια τζουρα ο γερος απο το ε21 και μετα γυρναει στο 90αρι του!!!

    Τελοσπαντων, προσφατα αλλαζω αντλια νερου, βγαζω και τον θερμοστατη ωστε να κυκλοφορει το νερο ελευθερα.... Σα να βελτιωθηκε η κατασταση. Αλλα και παλι ανεβαινει!
    Μετα απο μια γυρα στους ψυγειαδες, το πορισμα τους ειναι οτι εχει βουλωσει το ψυγειο.... κ θελει καθαρισμα.
    Σαν ενδεχομενο, καλο ακουγεται. Αλλα μεσα σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα??
    Ποια η γνωμη σας επι του θεματος???

    Να επισυμανω οτι ΠΟΤΕ δεν ελειπε νερο απο το ψυγειο και ΠΑΝΤΑ ηταν πεντακαθαρο!

    Ευχαριστω κ συγγνωμη για το μακρυ του λογου!!

  2. #2
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ε21, με μοτέρ από Ε30 1800κ.ε, L-Jetronic, 115 άλογα.
    Κάτι παρόμοιο.
    Αλλαγή 2 ψυγείων, το δεύτερο μεγαλύτερο, custom με περισσότερες κυψέλες. Αντλία, θρμοστάτης όλα οκ αλλά μόνο στο κατακαλόκαίρο όταν ακίνητο δούλευε στο ρελαντί, σε μισή ώρα η θερμοκρασία πλησίαζε τα κόκκινα. Όταν απλά τσουλούσε ακόμη και με πρώτη στις 5000 στροφές και ανηφόρα, η θερμοκρασία έπεφτε στα φυσιολογικά επίπεδα της. Μερικοί υπέθεσαν κάποια πολύ μικρή ρωγμή στο μπλοκ, τίποτα δεν βρέθηκε, καμμιά εξήγηση δεν δόθηκε ποτέ και το αμάξι δόθηκε στον επόμενο έτσι.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  3. The Following 3 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    BILL007 (15-06-13), Konstantinos E60 (15-06-13), skaros (15-06-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    279
    Thanked
    432
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οποτε καραμπινατη ελλειψη ψυξης.... Αυτο φανταζομαι κι εγω.

    Θα το ψαξω για ακομα μεγαλυτερο ψυγειο, οσο μου το επιτρεπει και ο χωρος.

    Για μεσα στην πολη, σκεφτομουν να βαλω εναν ανεμιστηρα στην μπροστα μερια,
    μεσα απο την μασκα και να τον θετω σε λειτουργια οταν θα μπλεκω στην κινηση!

  5. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Που ανεβαζει θερμοκρασία ? Στο ρελαντι ? Σε ανηφόρα? Στη πολη? Οταν δουλευει ψηλα ?
    Πριν σου ανεβασει θερμοκρασια εχεις ψηλες θερμοκρασιες λαδιου ?

    Γνωμη μου ειναι πριν μπεις σε ασκοπα εξοδα και αγορες, να το ψαξεις λιγο καλυτερα.
    Κανε και μια μετρηση στους κυλύνδρους.
    M3 CSL

  6. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    BILL007 (15-06-13), skaros (15-06-13)

  7. #5
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    279
    Thanked
    432
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ανεκαθεν στο ρελαντι και κυριως τα καλοκαιρια.
    Αν δουλευει για ωρα στο ρελαντι και ανεβασω στροφες, πεφτει και η θερμοκρασια.
    Στην πορεια αμα το πηγαινω ηρεμα ειναι σχεδον οκ.
    Μολις το 'τσιμπησω' παιρνει τον ανηφορο.. Δεν λεω οτι πιανει κολλητιλικια η βελονα (θερμοκρασιας) με τα κοκκινα, αλλα ξεφευγει απο τη μεση...
    Τον χειμωνα με χαμηλες 8ερμοκρασιες δεν παιζει θεμα. Δεν παει μετα τη μεση η ενδειξη.
    Σε θερμοκρασιες οπως τις τωρινες ομως ναι.

    Θερμοκρασια λαδιου, δεν εχω οργανο.

    Για την μετρηση στους κυλινδρους που ειπες. Δλδ να μετρησω συμπιεση...
    Δεν θα επρεπε να λειπουν λαδια? Δεν εχω δει να λειπει ουτε mL.

  8. #6
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ουτε και στο δικο μου ελειπε λαδι αλλα η φλατζα ηθελε αλλαγη.
    M3 CSL

  9. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    Kostas_1 (15-06-13)

  10. #7
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    279
    Thanked
    432
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ουτε και στο δικο μου ελειπε λαδι αλλα η φλατζα ηθελε αλλαγη.
    Mα για αυτο εγινε αλλαγη της φλαντζας.
    Γενικα το αμαξι δουλευει ρολοι.. Πεταει!!

    Αν η συμπιεση ειναι οκ, το ψυγειο καθαρο και εξακολουθει να ανεβαζει...
    Παιζει το ενδεχομενο να εχει επικαθησεις στον κορμο και λειτουργουν σαν μονωσεις??
    Τρελο σεναριο και τραβηγμενο??

    Να κοιταξω και το ψυγειο του καλοριφερ, μηπως απο αυτο βρωμιζει και το αλλο?

  11. #8
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skaros Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να κοιταξω και το ψυγειο του καλοριφερ, μηπως απο αυτο βρωμιζει και το αλλο?
    καλη σκεψη.
    Μετα απο τοσα χρονια μπορει να ειναι κατι κομμενο,βουλομενο,χαλασμεν ο στο συστημα του καλοριφερ.
    Μπορει να εχει χαλασει ο κυκλοφοριτης και να σου παρουσιαζει αυτο το φαινομενο.

  12. The Following User Says Thank You to race850i For This Useful Post:

    BILL007 (15-06-13)

  13. #9
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για αρχη καθάρισε και τα δύο ψυγεια σου .
    Αν οταν ανεβαίνει ανοίξεις το καλοριφέρ κατεβαίνει ???

  14. #10
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.553
    Thanked
    2758
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αν εχει κομπλερ με υδραργυρο οπως τα Μ40 μπορει να θελει αλλαγη

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP