από site για καταλύτες.
Για παράδειγμα, κάποιες BMW παρουσίαζαν πρόβλημα CEL και οι κωδικοί που έδιναν ήταν χαλασμένος καταλύτης στα 45.000 χλμ περίπου.
Οι καταλύτες δούλευαν κανονικά, απλά η BMW έπρεπε να επαναπρογραμματίσει τον εγκέφαλο και να μειώσει τις ανοχές στους πίσω αισθητήρες O2 για να διορθωθεί αυτό το πρόβλημα. Έτσι,
αν ο κατασκευαστής σας συνιστά να αλλάξετε καταλύτη, πιθανότατα δεν θα έχει δίκιο, εκτός και αν έχετε κάνει πάνω από 200.000 χλμ ή 10 χρόνια με αυτόν.
Όταν τα έλεγα και τα λέω ποτέ δεν λάμβανα σαφή απάντηση. Μερικά πράγματα είναι ΚΟΙΝΗ λογική.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.