Nαι έχεις δίκιο σε αυτό. Δεν το διευκρίνισα εξ αρχής. Audi έχω. Τρύπησα πιστόνι 3ου κυλίνδρου και το πομπέ τμήμα εξαφανίστηκε απο το το 1ου. Τα πιστόνια 2ου και 4ου ήταν σε καλύτερη μοίρα, αλλά και αυτά δεν ήταν για να ξαναμπούν. Ο κορμός την γλίτωσε με άνοιγμα σε ρεκτιφιέ 2mm.
Nα με συμπαθάς φίλε μου, αλλά δεν νομίζω να κατασκευάζει κινητήρες με διαφορετικό τρόπο η BMW ή να χρησιμοποιούν άλλους τρόπους λειτουργίας. Προφανώς και ένας τούρμπο κινητήρας όποιας κατασκευάστριας εταιρίας και αν είναι μοιράζεται τα ίδια προβλήματα, τις ίδιες ευαισθησίες και φυσικά παρουσιάζει τα ίδια συμπτώματα με όλους τους άλλους, αν κάτι δεν πάει καλά με τα υλικά που προανέφερα ή με το κακό πρόγραμμα. Τι θέλω να πω. Δεν μπορώ να δεκτώ ότι ένας ΦΠΕ κινητήρας της BMW πχ με έναν κινητήρα ΦΠΕ της Πόρσε έχει διαφορετική αντίληψη, ή ότι θα σωθεί με εκτεταμένη χρήση σε ψηλές στροφές με φτωχό μείγμα. Αυτά δεν γίνονται.