Σελίδα 9 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 131

Θέμα: Εξατμίσεις

  1. #81
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικόλα αν δεν σε πειράζει, μοιράζεσαι τις πληροφορίες; Όλοι οι τουρμπάτοι υποφέρουμε το καλοκαίρι....
    Ασφαλώς κανένα πρόβλημα

    Λοιπόν τα παρακάτω links είναι οι προτάσεις που έχω :

    https://www.amsperformance.com/cart/...tercooler.html

    https://www.horsepowerfreaks.com/par...nt_Mount/16586

    https://www.extremeturbosystems.com/...tercooler.html

    https://wagner-tuning.de/shop/ladelu...35i-evo-i.html

    Προσωπικά τείνω στα πρώτα 2 και αναλόγως το budget που
    θα διαθέσω θα επιλέξω

  2. The Following User Says Thank You to NikosE92 For This Useful Post:

    Azurius (13-04-13)

  3. #82
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ή τι φρίκη μπορεί να τραβήξεις εσύ και ο πατέρας σου που θα βάλει το χέρι στην τσέπη αν εν τέλη πάει το μοτέρ να ανοιχτεί σαν μαρούλι για επισκευές...
    Ότι και να κάνει δεν θα πάρει το μοτέρ στο χέρι...Ο μόνος τρόπος να το πάρεις στο χέρι είναι κάργα πιέσεις, μεθανόλες ή νίτρο.

    Σε ΦΠΕ OTI ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ μόλις η ecu διαβάσει πολύ υψηλή θερμοκρασία αέρα, λαδιού ή knock events, κατευάζει διακόπτες, ρίχνει πίεση αυτόματα, αβάνς και οτιδήποτε για να μην γίνει ζημιά.

  4. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    chief (14-04-13)

  5. #83
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ότι και να κάνει δεν θα πάρει το μοτέρ στο χέρι...Ο μόνος τρόπος να το πάρεις στο χέρι είναι κάργα πιέσεις, μεθανόλες ή νίτρο.

    Σε ΦΠΕ OTI ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ μόλις η ecu διαβάσει πολύ υψηλή θερμοκρασία αέρα, λαδιού ή knock events, κατευάζει διακόπτες, ρίχνει πίεση αυτόματα, αβάνς και οτιδήποτε για να μην γίνει ζημιά.
    Σε ΦΠΕ κανιβάλισα το πρώτο μοτέρ. Τα πιστόνια γίνανε ρύζια απο τις θερμοκρασίες....

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Azurius For This Useful Post:

    STREETRACING (13-04-13), Thomelef (13-04-13)

  7. #84
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Απο το 1990 φτιαχνω τα αμάξια μου
    Άμα το προγράμμα
    Είναι για το πουτς@ μια Χαρα τα θεριζεις όλα μέσα.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  8. #85
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και φλάτζες καίς, και πιστόνι λιώνεις, και ένας θεός ξέρει τι άλλα σκατά μπορεί να σου τύχουν απο αυξημένες θερμοκρασίες...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #86
    Εγγραφή
    07-04-12
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    438
    Thanked
    242
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Nα ρωτήσω κάτι πάνω σε αυτό,

    Με τις αναμενόμενες ψύξεις (intercooler-ψυγείο λαδιού ή νερού)

    δεν θέτεις μια αξιόπιστη προστασία για τους κινδύνους που λέτε ?

  10. #87
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos_e93 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nα ρωτήσω κάτι πάνω σε αυτό,

    Με τις αναμενόμενες ψύξεις (intercooler-ψυγείο λαδιού ή νερού)

    δεν θέτεις μια αξιόπιστη προστασία για τους κινδύνους που λέτε ?
    Όχι
    Το προγράμμα είναι η αρχη κ το τελος
    Τα αλλα είναι βοηθήματα.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  11. #88
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos_e93 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nα ρωτήσω κάτι πάνω σε αυτό,

    Με τις αναμενόμενες ψύξεις (intercooler-ψυγείο λαδιού ή νερού)

    δεν θέτεις μια αξιόπιστη προστασία για τους κινδύνους που λέτε ?
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι
    Το προγράμμα είναι η αρχη κ το τελος
    Τα αλλα είναι βοηθήματα.
    έτσι...

    και τα ελληνικά προγράμματα, δεν φημίζονται για το πόσο καλά είναι. βέβαια υπάρχουν και αυτοί που έχουν την γνώμη τους και θεοποιούν τους έλληνες προγραμματιστές. είναι μέχρι τη στιγμή που θα δούν πραγματικό προγραμματιστή και πως προγραμματίζει για να αναθεωρήσουν...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. #89
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ΦΠΕ κανιβάλισα το πρώτο μοτέρ. Τα πιστόνια γίνανε ρύζια απο τις θερμοκρασίες....
    Δεν ξέρω πως το κατάφερες...στα φόρουμ που υπάρχουν αρκετές εκατοντάδες τουλάχιστον ΦΠΕ παγκοσμίως έχουν χαλάσει 4-5 μοτέρ μόνο, τα 2 από τέρμα ρυθμίσεις με μεθανόλες κτλπ, το ένα ήταν ενός προγραμματιστή πάλι τέρμα όπου με αυτό έκανε όλες τις δοκιμές και τα υπόλοιπα από αστοχίες υλικού.

    Μίλα μας για το τι έκανες και τι φορούσες να καταλάβουμε...χιλιόμετρα; Καθέ πότε λάδια; Το πρόσεχες ζέσταμα-κρύωμα κτλπ;

  13. #90
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω πως το κατάφερες...στα φόρουμ που υπάρχουν αρκετές εκατοντάδες τουλάχιστον ΦΠΕ παγκοσμίως έχουν χαλάσει 4-5 μοτέρ μόνο, τα 2 από τέρμα ρυθμίσεις με μεθανόλες κτλπ, το ένα ήταν ενός προγραμματιστή πάλι τέρμα όπου με αυτό έκανε όλες τις δοκιμές και τα υπόλοιπα από αστοχίες υλικού.

    Μίλα μας για το τι έκανες και τι φορούσες να καταλάβουμε...χιλιόμετρα; Καθέ πότε λάδια; Το πρόσεχες ζέσταμα-κρύωμα κτλπ;
    Το να κάνεις σμπαράλια ένα μοτέρ με ΦΠΕ και μόνο, είναι απο εύκολο ως τραγικά γελοίο. Φτωχό μείγμα στις ψηλές στροφές...... Απλή συνταγή, δοκιμασμένη σε χιλιάδες αυτοκίνητα παγκοσμίως και όχι σε 4-5....

    Όσο για την αστοχία υλικού.... Τι να πω..... Αντλία βενζίνης, μπεκ, πολλαπλασιαστές, μπουζί και φυσικά βενζίνη... Απο αυτά:
    1) Αντλία βενζίνης. Το καταλαβαίνεις με την μία, γιατί είτε δε θα πάρει μπροστά, είτε θα σέρνεται και θα κάνει διακοπές.
    2) Μπεκ. Αν δεν ψεκάζει, κάνει σαν τρακτέρ και δουλεύει με 1 λιγότερο κύλινδρο. Αν ψεκάζει ελάχιστα, θα βγάλει missfire ή check engine ή θα υπολειτουργεί, ή θα σέρνεται. Τέσπα θα το καταλάβεις. Άσε που τα πυράκια θα στήσουνε χωρό.... Αν απο την άλλη δεν ψεκάζει αλλά "κατουράει", το μοτέρ πάει αδιάβαστο απο υδραυλική.
    3) Πολλαπλασιαστές. Το καταλαβαίνεις περίπου με τα ίδια συμπτώματα ρεύματος.
    4) Μπουζί. Ομοίως.
    5) Βενζίνη. Φαντάζομαι όλοι μας μπορούμε να καταλάβουμε την φόλα βενζίνη και να το κόψουμε το αμάξι... (Καλά όχι όλοι... Τώρα έμαθα...)

    Και όλα αυτά με απλο ΦΠΕ. Άσε που και σε Big Turbo να πας, μην φανταστείς, οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζει είναι οι ίδιοι με ένα πρώτου σταδίου. Απλά σε ΒΤ οι παράμετροι στις οποίες πρέπει να έχεις το νου σου πολλαπλασιάζονται.

    Για το τι φορούσα την πρώτη φορά; Καραμαμά με φίλτρο ελεύθερο στο φιλτρόκουτο, πρόγραμμα και εξάτμιση. Ζεσταμένο κανονικότατα και έσκασε στα 180. Και για να προλάβω δεν ήμουν ώρα κολλημένος σε αυτά τα χιλιόμετρα. Ήταν με άλλα λόγια ένα αμάξι με ΦΠΕ που είχε μ@λ@κί@ πρόγραμμα. Άρα ο μύθος του ότι τα πρώτου σταδίου δεν σπάνε, πέφτει και γκρεμίζεται. Απο τα 4 φόρουμς που είμαι γραμμένος τουλάχιστον υπάρχουν καμμιά δεκαριά που έχουν σπάσει έτσι. όπως και να έχει, στο τέλος πάντα πληρώνει ο ιδιοκτήτης...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Azurius : 14-04-13 στις 11:20

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Azurius For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (14-04-13), Thomelef (14-04-13)

Σελίδα 9 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP