Τι έπαθε ακριβώς όμως δεν μας λες...;;;
Τρύπησε πιστόνι, στράβωσε μπιέλα, βγήκε από το μπλοκ τίποτα;
Για N54 μιλάς έτσι;
Τι έπαθε ακριβώς όμως δεν μας λες...;;;
Τρύπησε πιστόνι, στράβωσε μπιέλα, βγήκε από το μπλοκ τίποτα;
Για N54 μιλάς έτσι;
Azurius (14-04-13)
Αν δεν απατώμαι audi έχει ...τώρα αυτά που λέει δεν ξέρω αν τα έπαθε με άλλο αμάξι οπότε λογικά όχι Ν54
Azurius (14-04-13)
Βρε παιδιά μιλάμε για N54...δεν με νοιάζει τι κάνουν τα άλλα αυτοκίνητα.
Στα N54 συμβαίνει αυτό που λέω εγώ λοιπόν...
Nαι έχεις δίκιο σε αυτό. Δεν το διευκρίνισα εξ αρχής. Audi έχω. Τρύπησα πιστόνι 3ου κυλίνδρου και το πομπέ τμήμα εξαφανίστηκε απο το το 1ου. Τα πιστόνια 2ου και 4ου ήταν σε καλύτερη μοίρα, αλλά και αυτά δεν ήταν για να ξαναμπούν. Ο κορμός την γλίτωσε με άνοιγμα σε ρεκτιφιέ 2mm.
Nα με συμπαθάς φίλε μου, αλλά δεν νομίζω να κατασκευάζει κινητήρες με διαφορετικό τρόπο η BMW ή να χρησιμοποιούν άλλους τρόπους λειτουργίας. Προφανώς και ένας τούρμπο κινητήρας όποιας κατασκευάστριας εταιρίας και αν είναι μοιράζεται τα ίδια προβλήματα, τις ίδιες ευαισθησίες και φυσικά παρουσιάζει τα ίδια συμπτώματα με όλους τους άλλους, αν κάτι δεν πάει καλά με τα υλικά που προανέφερα ή με το κακό πρόγραμμα. Τι θέλω να πω. Δεν μπορώ να δεκτώ ότι ένας ΦΠΕ κινητήρας της BMW πχ με έναν κινητήρα ΦΠΕ της Πόρσε έχει διαφορετική αντίληψη, ή ότι θα σωθεί με εκτεταμένη χρήση σε ψηλές στροφές με φτωχό μείγμα. Αυτά δεν γίνονται.
Εμείς μιλάμε για N54 που ισχύουν αυτά που σου λέω.
Μιλάς για audi tfsi;
O Ν54 είναι άμεσου ψεκασμού, έχει άπειρα πλεονεκτήματα στην λειτουργεία του με τον τρόπο αυτό(ατμοποιεί το καύσιμο που ψεκάζει) αφού μπορεί να δουλεύει πολύ υψηλές θερμοκρασίες καύσης(ETG ως 1250 βαθμούς), συμπίεσης κτλπ.
Στον N54 συμβαίνουν αυτά ακριβώς που σου είπα και ο εγκέφαλος έχει όλες αυτές τις δικλείδες ασφαλείας που είπα.
Επίσης είναι over-engineered από θέμα αντοχής πιστόνια, μπιέλες κτλπ και για αυτό υπάρχουν αυτοκίνητα single turbo που με μαμά σωθικά έχουν φτάσει στα 650 άλογα τροχό και έχουν κάνει κάμποσες χιλιάδες χιλιόμετρα σε δρόμο και drags χωρίς πρόβλημα.
Μιλάμε για 2,5 φορές πάνω την μαμά ιπποδύναμη...
Μην πάμε λοιπόν σε άλλα μοτέρ την συζήτηση...σε N54 ισχύουν όλα όσα έχουμε γράψει και είναι στατιστικά δεδομένα από φόρουμ σε Αμερική, Γερμανία και Ελλάδα.
NikosE92 (14-04-13)
Όχι δεν μιλάω για TFSI. Για τον 1.8 20VT των S3 μιλάω ο οποίος φαντάζομαι γνωρίζεις οτι φημίζεται για τις αντοχές του... Τώρα για τον Ν54 δεν μπορώ να πω κάτι μιας και που δεν έχω γνώσεις για το συγκεκριμένο μοτέρ. Θα ρίξω όμως ένα διάβασμα και αφού συγκεντρώσω πληροφορίες για μοτέρ και εγκέφαλο θα επανέλθω για κουβέντα!! Μέχρι τότε πάω πάσο!![]()
![]()
Τα 20vt είναι τέρας αντοχής
Δεν υπάρχει σύγκριση
Μην ακούω μαλακι@s για τα ν 54
Aποψη μου .
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 14-04-13 στις 16:01
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Azurius (14-04-13), Nick bmwlover (14-04-13)