Διζωνικός ψηφιακός κλιματισμός Ε36.

1) Το είχα στο AUTO στους 22 oC θερμοκρασία οδηγού κ συνοδηγού. Ανεβάζοντας μόνο τη θερμοκρασία του οδηγού πχ στους 28 αυξάνεται ανάλογα κ η ένταση του ανεμιστήρα για να πιάσει γρηγορότερα την υψηλότερη θερμοκρασία.
Αντίθετα, εάν αυξήσω τη θερμοκρασία του συνοδηγού μόνο δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα...

2) Είναι διζωνικός;;; Δλδ έχει νόημα η ρύθμιση διαφορετικής θερμοκρασίας οδηγού και συνοδηγού; Αφού υπάρχει μόνο ένας αισθητήρας εσωτερικής θερμοκρασίας...

Είναι ή δεν είναι διζωνικό κ τί ρόλο βαράει η θερμοκρασία του συνοδηγού;;;