Να στο ξαναπώ.
Από τη στιγμή που ο κλιματισμός είναι διζωνικός, σημαίνει ότι υπάρχει η δυνατότητα να εξέρχεται ο αέρας με διαφορετική θερμοκρασία γα οδηγό και συνοδηγό σωστά;
Έστω ότι έχω ρυθμίσει θερμοκρασία οδηγού στους 20 και του συνοδηγού στους 30.
Θεωρητικά λοιπόν ο αέρας που βγαίνει από τους αεραγωγούς του
οδηγού θα πρέπει να είναι χλυαρός, ενώ ο αέρας που βγαίνει από τους αεραγωγούς του
συνοδηγού θα πρέπει να είναι πολύ ζεστός.
Ε λοιπόν, σε μένα η θερμοκρασία που βγαίνει από
όλους τους αεραγωγούς θα είναι χλυαρή. Επικρατεί δλδ η ρύθμιση του
οδηγού πάντα. Ό,τι και να βάλω στη θερμοκρασία του συνοδηγού, δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός
