Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή






    Έχω μία απορία: Μία μπάρα θόλων όπως αυτή της schnitzer ή της rogue engineering, η οποία δεν είναι ένα απλό σίδερο από θόλο σε θόλο αλλά μία κατασκευή με μεγαλύτερη επιφάνεια, προσφέρει κάτι από άποψη ακαμψίας ή είναι μόνο θέμα εντυπώσεων????

    Aυτή πάντως της rogue παίζει να προσφέρει κάτι παραπάνω μιας και έχει σιδερένιες βάσεις για τους θόλους και δεν είναι διαιρούμενη...και ως γνωστόν το σίδερο είναι πιο άκαμπτο και σκληρό από το αλουμίνιο. Η μαμά μπάρα θόλων ενώ το μεσαίο της κομμάτι είναι σιδερένιο, οι βάσεις της είναι από χυτό αλουμίνιο.

    Στο site της rogue αναφέρεται επίσης το εξης σχετικά με το design της:

    The multiple bar configuration, with center support bars, resist twisting and bending of the front chassis. Although it does not bolt to the firewall, the bar's multiple tubes resist bending and twisting in multiple planes (when compared to strut braces' that use only flat bars).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 29-01-13 στις 16:34
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP