Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
Εξω από τον φενεο στα κατω τρικαλα μεγαλη ανηφορα και στροφη. Λαμπακι φρενων. Πανικος. Τηλεφωνο στον Σπαρο ετσι και ετσι. Κοιταξε τα υγρα.
Ανοιγω το καπω, υγρα κατω από το ελαχιστο.
Περηφανο επανω στο σωληνακι, το καρτελακι του σερβις. Δυο μερες πριν. Δυο μερες πριν.
Οταν γυρισω, εχω λογαριασμους να κλεισω. Συνηθως δεν μπαινω σε καυγαδες. Αλλα αυτη τη φορα ειμαι εξαλλος. Πραγματικα δηλαδη δεν μπορεις να εχεις εμπιστοσυνη πουθενα. Αυτη τη φορα θα φωναξω.

Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
Πως και το ταμπελάκι είναι στα γερμανικά? Σέρβις κάνεις Ελλάδα? Πάντως, για την ιστορία, το ταμπελάκι αυτό αναφέρεται μόνο στην αλλαγή λαδιών.

Όσον αφορά το υγρό φρένων, πάντως, απαράδεκτο όπως και να έχει!

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
Σταμάτη εχει δικιο ο Θωμάς, κάπου χανεις υγρά ... δεν μπορεί να ήσουνα κάτω από το μινιμουμ και να μην το ειδε ο μάστορας. Προσοχή πολλή. υποψιάζομαι τα χάνεις από πίσω τροχό.
Στα Ε46 τα υγρά φρένων, αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι κοινά με τον συμπλέκτη? Ενδέχεται δηλαδή αν υπάρχει διαρροή να είναι από το τρομπάκι (master cylinder) του συμπλέκτη.