ενα search σε ξενα φορουμ θα σε βοηθησει..δες ομως εν συντομια για να καταλαβεις για το d4.. https://www.turnermotorsport.com/p-3...ic-d4-atf.aspx
Γενικα failures μπορει να συμβουν με οποιαδηποτε βαλβολινη αν ειναι καποιος σιδεροφαγος..
Οκ το κοιτάζω για την επόμενη φορά. Στις 20,000 χλμ λέω να αλλάξω ξανά βαλβολίνες (σασμάν/διαφορικού) οπότε θα δοκιμάσω κάτι διαφορετικό γιατί τουλάχιστον από τις MTF, όντως δεν έμεινα ευχαριστημένος (βέβαια όπως είπες το Ζ3 έχει 'σκληρό' κιβώτιο).