Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 88

Θέμα: Nissan GT-R

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    - Μετά από 4-5 γύρους Χόκενχαϊμ, το λάδι διαφορικών/κιβωτίου έχει ζεσταθεί και πρέπει να σταματήσεις (γιατί αν φθάσει στο κόκκινο, πρέπει να το αλλάξεις και στοιχίζει 500 ευρώ έκαστο)
    - Μετά από ένα ολοήμερο στο Χόκενχαϊμ θέλει νέους δίσκους φρένων και τακάκια. Άλλαξε τους δίσκους με AP racing και πλέον αντέχουν 2.5 μέρες αντί για 1.
    - Τα ελαστικά (ακόμη και R888) είναι πανάκριβα στην διάστασή αυτή και τα τρώει γρήγορα επειδή είναι βαρύ
    Αυτό με το κιβώτιο ισχύει. Μάλιστα έχει ταμπελάκι σχετικά με την αλλαγή λαδιών που λέει αν θυμάμαι σωστά κάθε 5.000 χιλιόμετρα σε χρήση δρόμο ή 1.000(ίσως κάνω λάθος) σε χρήση πίστας.

    Το θέμα με τα φρένα δεν μου λέει τίποτα, αφού έχει γίνει αντίστοιχα ολόκληρο θέμα με τα πανάκριβα κεραμικά φρένα των Ferrari και Porsche που καταστρεφόντουσαν σε χρήση πίστας...

    Αυτό με τα λάστιχα ισχύει επίσης.

  2. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    alexk (20-09-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP