Σελίδα 4 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 88

Θέμα: Nissan GT-R

  1. #31
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πολύ καλό αυτοκίνητο, με χαμηλό κόστος και καλό value for money, τίγκα στα ηλεκτρονικά όμως και σε καμιά μα καμιά περίπτωση πόρσε κίλλερ!! ΠΟΤΕ..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. #32
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Tsakirakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    μαλλον το πρεστιζ της μαρκας φταιει...εχουμε λιγο ολοι μεσα μας το "σαλτανατι"....
    και αρα επρεπε να ειναι πιο προς το macho το αυτοκινητο.
    μου φαινεται εμφανισιακα πολυ global-αρεστο-σε-ολους-gt στο τελος αδιαφορο.
    εμφανισιακα...

    επρεπε να το παρουνε πιο πολυ προς το "δυναμικο"
    δεν ξερω, γουστα ειναι αυτα βεβαια.

    τιγκα στα ηλεκτρονικα, εν τω μεταξυ σε ενα απο τα λινκς που εβαλε ο νινο,
    λεει για καταργηση μερικων εξ αυτων και μειωση του βαρους....??
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  3. #33
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    προσωπικη μου αποψη: πολυ ογκωδης, βαρυ, ατσουμπαλο, οσες φορες το εχω δει σε πιστα Μεγαρα, το λυπαμαι, ειναι αυτοκινητο ελεφαντας!
    δεν το εχω δει σε ανοιχτη πιστα, με ανοιχτες στροφες εκει ισως τα παει πολυ καλα!
    με χαλαει γιατι το r34 ηταν μαχητικο, ειχε τα απολυτως απαραιτητα και πηγαινε σε σωστα χερια...
    αυτο εχει πολλα τσιτσιμπλικια....ΠΟΛΛΑ, και δεν το παιρνουν γιατι ειναι η τετρακινητη ντατσουνα που στριβει, και βγαζει ναουμ και 1000αλογατα με κλειστο μοτερ, αλλα το παιρνουν γιατι ειναι skyline και θελουν να ραψουν τα σουπερ καρς!
    (θυμιζω βιντεακι με gallardo στα λιμανακια)


    απο εκει και περα το αυτοκινητο πρεπει να ειναι φοβερο...







  4. #34
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λεω να γραψω και εγω μια γνωμη...ετσι να εχουμε να λεμε...Το νισαν το σεβομαι,ειναι επιτευγμα τεχνολογιας.Σιγουρα ειναι ιδιαιτερο σχεδιαστικα και ενω με εντυπωσιαζει,δεν με τρελενει...Αυτα ομως ειναι θεμτα υποκειμενικα και δεν κολλαμε εκει...Απο σχεδιαστικης αποψεως παντα οι γιαπονεζοι σε καθε νεο μοντελο ξεχνανε τελειως την σχεδιαση του παλιου και φτιαχνουν ενα που δεν μοιαζει καθολου με τα προηγουμενα..οποτε κρεμανε τους ταλαιπορους ιδιοκτητες παλαιοτερης σειρας που χανουν τρελη αξια...οι γερμανοι δεν το κανουν αυτο...Καθε νεο μοντελο καταλαβαινεις οτι εχει εξελιχθει απο το προηγουμενο...το οποιο εμενα που δειχνει σεβασμο στον πελατη που εδωσε τα λεφτα του στο προηγουμενο μοντελο και τωρα απλα βλεπει οτι ...ενταξει προχωρησε η τεχνολογια...Ετσι λοιπον βλεπουμε το gtr35 να μην εχει καμμια σχεσιαστικη σχεση με το 34...μα καμμια...
    Εχωντας οδηγησει αρκετα θα ηθελα να παρδεχτω τους μηχανικους της νισαν διοτε εφτιαξαν ενα φανταστικο αυτοκινητο οδηγικα το οποιο μπορει και κρυβει το τεραστιο βαρος του...ενας μετριος εως απλα καλος οδηγος σιγουρα θα παει πολυ πιο ευκολα και μαλλον πιο γρηγορα απο μια 997ΤΤ...Μονο ενας πολυ καλος οδηγος στο τιμονι ενος 997ΤΤ θα μπορεσει να περασει ενα νισαν...αφου θα εχει ιδρωσει κιολας...αυτο θεωρω το μεγαλυτερο προσον του νισαν...Το μεγαλυτερο μειον του ομως...ειναι το ονομα του...νισαν...και τοσα λεφτα...Δεν εχει το κυρος που χρειαζονται τοσα λεφτα για την αγορα του...και για αυτο πεφτει τοσο πολυ η τιμη του...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  5. The Following 14 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    aristent (19-09-12), bill_m3 (20-09-12), ghost-rider (19-09-12), GM6 (19-09-12), hades7 (19-09-12), imolarot (19-09-12), Leonidas_E39 (20-09-12), Nikos (19-09-12), nikos1400 (19-09-12), S8N (19-09-12), Stamatis (19-09-12), Stathis (19-09-12), steliose36 (20-09-12), Thomelef (20-09-12)

  6. #35
    Εγγραφή
    22-02-11
    Περιοχή
    underworld
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    5.475
    Thanked
    15081
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν το ίδιο αυτοκίνητο έβγαινε υπό την σκεπη και το σήμα άλλης εταιρίας θα ήμουν περίεργος τι θα λέγατε
    αντε γεια...

  7. The Following 3 Users Say Thank You to hades7 For This Useful Post:

    aristent (19-09-12), gant (19-09-12), Tsakirakos (20-09-12)

  8. #36
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω για το promotion, αλλά τα παλιά GT-R είχαν κοινό, βελτιωτές που τα έσκιζαν και υπήρχαν εποχές που ειδικά στην Αμερική, την Αυστραλία και την Αγγλία, θα έδιναν ένα χέρι και ένα πόδι για να ακουμπήσουν ένα τέτοιο.
    Κάτι που δεν ισχύει για το καινούργιο.

    Θες τα διαφορικά που σπάσανε, θες οι αναρτήσεις που κλατάρανε, ενώ πίστευα οτι αυτό το αμάξι θα έδινε μια πνοή δύναμης στην εταιρεία, όπως είχε κάνει η Σούπρα για την Τογιότα, πιστεύω (αποψη μου) οτι δε δημιούργησε φανατικούς.

    Δεν νομίζω να υπάρχει desktop σε κανέναν πιτσιρικά όπως βάζαμε παλιά εμείς αφίσα την 930.

    Αποψή μου φυσικά, κουβέντα κάνουμε.
    Δεν προσπαθω να ακυρώσω το αμάξι.
    Τι πήγε στραβά (συμφωνα με τη γνώμη μου) αναρωτιέμαι.
    Τι έχασε λοιπόν το τωρινό GT-R από το R34 και τα παλαιότερα ?
    Έχασε σε ταχύτητα, αποτελεσματικότητα, περιθώρια βελτίωσης αναλογικά με τον ανταγωνισμό και την εποχή του ?
    Άλλαξε το σήμα στο καπώ ?
    Έχασε σε αξιοπιστία ?
    Άλλαξε το “badge value” της Nissan σε σχέση με Porsche, Ferrari και άλλους ?

    Το σημερινό GT-R σε όλους τους τομείς πήγε μπροστά από το R34.
    Μήπως άλλαξαν μυαλό οι petrolheads ?
    Όχι βέβαια. Απλά το R34 ήταν όμορφο ή πολύ όμορφο ή απλά σου άρεσε και το
    σεβόσουν για τις ικανότητες του.
    Δύσκολα έβρισκες άνθρωπο να το χαρακτηρίσει άσχημο.

    Το σημερινό GT-R δύσκολα βρίσκεις άνθρωπο να μην το χαρακτηρίσει άσχημο.
    Πώς να ασχοληθεί ο άλλος με κάτι που δεν βλέπεται ?
    Ερωτεύτηκε κανένας άσχημη γκόμενα για τον εσωτερικό της κόσμο ?

  9. The Following 5 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    alexk (19-09-12), aristent (19-09-12), nikos1400 (19-09-12), Stamatis (19-09-12), Thomelef (20-09-12)

  10. #37
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σταματη ειναι ενα gt αυτοκινητο. Με αυτη του την ιδιοτητα ειναι πολυ καλο και πολυ ενδιαφερον. Επειδη ομως η μοδα των τελευταιων ετων προσταζει κοντρα ολων με ολα και χρονομετρησεις πρεστιζ στο Ρινγκ, εξ´ου και η συγκριση με το 911tt. Πλην αυτου δεν εχουν και πολλα κοινα κατα τη γνωμη μου. Και σιγουρα δεν εχει το πρεστιζ της Πορσε.Αλλωστε κανενα γιαπωνεζικο δεν καταφερε ποτε να ξεπερασει την σχιστοματικη ταυτοτητα του. Για μενα μαλακια τους που το λανσαραν ως σουπερκαρς κιλλερ. Σα gt θα ειχε καλυτερη απηχηση. Εμενα μου αρεσει πολυ και εμφανισιακα αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 19-09-12 στις 21:53

  11. The Following 3 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    mark e92 (20-09-12), pilot (20-09-12), Stamatis (19-09-12)

  12. #38
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θελω τωρα ενα gtr που να χει βαλει το χερακι της η ams

    https://www.youtube.com/watch?v=yjPX...e_gdata_player
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Bitz (20-09-12), mark e92 (20-09-12)

  14. #39
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι έχασε λοιπόν το τωρινό GT-R από το R34 και τα παλαιότερα ?........Το σημερινό GT-R σε όλους τους τομείς πήγε μπροστά από το R34.
    ......
    νομιζω αυτο οπως λεει ο γιατρος,
    μπηκε σε αλλη κατηγορια και γι αυτο τα βρηκε σκουρα (απο αποψη κυρους κλπ).

    το προηγουμενο για ποιο λογο το αγοραζανε?
    οχι επειδη ητανε καλο GT.
    επειδη ητανε μια (τουλαχ.) κατηγορια "κατω" και χτυπαγε ανωτερα αυτοκινητα.
    γιατι ειχε τουρμπινα που εκανε σαν αεροπλανο, επειδη ητανε μυωδες και "φουσκωτο".

    ολα αυτα ταπεινη μου αποψη, χωρις να εχω οδηγησει βεβαια, ουτε καν απο κοντα δεν εχω δει...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  15. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Bitz (20-09-12)

  16. #40
    Εγγραφή
    20-01-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    446
    Thanked
    432
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λεω να γραψω και εγω μια γνωμη...ετσι να εχουμε να λεμε...Το νισαν το σεβομαι,ειναι επιτευγμα τεχνολογιας.Σιγουρα ειναι ιδιαιτερο σχεδιαστικα και ενω με εντυπωσιαζει,δεν με τρελενει...Αυτα ομως ειναι θεμτα υποκειμενικα και δεν κολλαμε εκει...Απο σχεδιαστικης αποψεως παντα οι γιαπονεζοι σε καθε νεο μοντελο ξεχνανε τελειως την σχεδιαση του παλιου και φτιαχνουν ενα που δεν μοιαζει καθολου με τα προηγουμενα..οποτε κρεμανε τους ταλαιπορους ιδιοκτητες παλαιοτερης σειρας που χανουν τρελη αξια...οι γερμανοι δεν το κανουν αυτο...Καθε νεο μοντελο καταλαβαινεις οτι εχει εξελιχθει απο το προηγουμενο...το οποιο εμενα που δειχνει σεβασμο στον πελατη που εδωσε τα λεφτα του στο προηγουμενο μοντελο και τωρα απλα βλεπει οτι ...ενταξει προχωρησε η τεχνολογια...Ετσι λοιπον βλεπουμε το gtr35 να μην εχει καμμια σχεσιαστικη σχεση με το 34...μα καμμια...
    Εχωντας οδηγησει αρκετα θα ηθελα να παρδεχτω τους μηχανικους της νισαν διοτε εφτιαξαν ενα φανταστικο αυτοκινητο οδηγικα το οποιο μπορει και κρυβει το τεραστιο βαρος του...ενας μετριος εως απλα καλος οδηγος σιγουρα θα παει πολυ πιο ευκολα και μαλλον πιο γρηγορα απο μια 997ΤΤ...Μονο ενας πολυ καλος οδηγος στο τιμονι ενος 997ΤΤ θα μπορεσει να περασει ενα νισαν...αφου θα εχει ιδρωσει κιολας...αυτο θεωρω το μεγαλυτερο προσον του νισαν...Το μεγαλυτερο μειον του ομως...ειναι το ονομα του...νισαν...και τοσα λεφτα...Δεν εχει το κυρος που χρειαζονται τοσα λεφτα για την αγορα του...και για αυτο πεφτει τοσο πολυ η τιμη του...
    Συμφωνω το Νισσαν ειναι νισσαν, αλλο BMW αλλο Porche...Respect για τα χαρακτηριστικα του και τις επιδοσεις, εμενα σχεδιαστικα δεν μου αρεσει, και συμφωνω με Σταματη.

    Πλακα ειχε το καλοκαιρι που ηταν ενα ασπρο στην ευθεια τερμα Βουλιαγμενης (στο περιπτερο με το φτυαρι) το οποιο το περναω με νορμαλ ταχυτητα, και αρχιζει μετα σιγα σιγα να γκαζωνει...ερχεται διπλα κατεβαζει γκραν-γκρουν-γκραπ-γκραπ να ακουσω την εξατμιση, γκαζια και φουλ για λιμανακια.

    Πισω εγω, τον βλεπω σταματημενο εξω απο το Island, μετα απο 2 λεπτα παλι απο πισω...Εγω εψαχνα κατι να φαω με την κοπελα μου αυτος απο πισω, γελαγα. Κανω αριστερα στο Yabanaki εκει αυτος απο πισω. Ημουν ετοιμος να του πω ''ελα ρε μεγαλε να σε κερασω κατι τοσο δρομο εχεις κανει''

  17. The Following 6 Users Say Thank You to GM6 For This Useful Post:

    alexk (19-09-12), bill_m3 (20-09-12), Panos 316T (20-09-12), Stamatis (19-09-12), Stathis (19-09-12), Thomelef (20-09-12)

Σελίδα 4 από 9 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP