Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
Mα τελικα ομως ειναι ενα αμαξι για τρακ ντει ρε φιλε ? Το παιρνεις επειδη του δινουν καποιους πολυ γρηγορους χρονους στο Ρινγκ αλλα που αφορουν ΜΟΝΟ ενα γΛηγορο γυρο και τιποτ'αλλο?? Ειναι σα να βαζεις σε πιστα ενα Μ6 ...τα ιδια θα παθεις πιστευω σε επιπεδο φθορων και εξοδων.....εκαστος στο ειδος του και η σερενα στις σερβιεττες....
Σαν αυτοκίνητο να σπάσει τα χρονόμετρα στις πίστες το λανσάρανε.
Το Μ6 δεν διαφημίστηκε σαν πισταδόρικο.
Επίσης, το Μ6 με άλλα τακάκια θα φάει μόνο τα ελαστικά σε ένα ολοήμερο τρακντέϊ και δεν θα θες δίσκους, τακάκια, λάδια διαφορικού + σασμάν κτλ.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
συμφωνώ απόλυτα με όλα αυτά που λές κολλητέ.
αλλά η γενική κουβέντα είναι για την τυπικη συντήρηση του οχήματος, όπου έχουν ακουστεί και εγώ δεν ξέρω τι.
το ότι τα λεφτά για να τρέξει σε πίστα το συγκεκριμένο αμάξι θα είναι αρκετά, είναι απολύτως κατανοητό.
η μεγάλη μου περιέργεια είναι με το τι γίνεται υπο κανονικές συνθήκες, που πλέον εγώ δεν μπορώ να βγάλω καμμία άκρη με αυτά που έχω ακούσει κατά καιρούς.
όσων αφορά την οδήγηση, δεν είχα την τύχη, και δεν νομίζω να την έχω, αλλά πάνω κάτω, έχω την εντύπωση ότι θα μου φανεί όπως το περιγράφεις, ειδικά μετά απο τόσα σχόλια τύπου...τα κάνει όλα μόνο του κτλ κτλ...
Γνωρίζω ότι σε κανονικές συνθήκες, η συντήρηση είναι λογική.
Αυτό που κοστίζει σε απλή χρήση δρόμου είναι καύσιμα και ελαστικά.