Μάλλον δεν έχει καταλάβει τι γίνεται αυτός.
Εγώ έχω οδηγήσει GTR, δεν μου άρεσε καθόλου.
Άχαρο, άοσμο, θεόβαρο, πάει γρήγορα μόνο του.
Φίλος μου που πάμε μαζί πίστα με μηχανάκια/αυτοκίνητα, έχει πάρει από τα πρώτα GTR που ήρθαν στην Ελβετία.
Είναι από τη Νέα Ζηλανδία και του αρέσουν τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Αγόρασε το αυτοκίνητο 140χιλ. φράγκα.
Πριν 1 χρόνο θέλησε να το πουλήσει, για να πάρει την πιο καινούργια έκδοση.
Το έβαλε αγγελία για 80χιλ. φράγκα.
Επί 4 μήνες δεν τον πήρε ούτε ένας τηλέφωνο, απογοητεύθηκε και το έβγαλε από την αγγελία.
Σχετικά με το κόστος συντήρησης, είναι μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΛΗΓΗ.
Μερικές λεπτομέρειες
- Μετά από 4-5 γύρους Χόκενχαϊμ, το λάδι διαφορικών/κιβωτίου έχει ζεσταθεί και πρέπει να σταματήσεις (γιατί αν φθάσει στο κόκκινο, πρέπει να το αλλάξεις και στοιχίζει 500 ευρώ έκαστο)
- Μετά από ένα ολοήμερο στο Χόκενχαϊμ θέλει νέους δίσκους φρένων και τακάκια. Άλλαξε τους δίσκους με AP racing και πλέον αντέχουν 2.5 μέρες αντί για 1.
- Τα ελαστικά (ακόμη και R888) είναι πανάκριβα στην διάστασή αυτή και τα τρώει γρήγορα επειδή είναι βαρύ
- Καίει ΠΑΡΑ πολύ καύσιμο
Συγγνώμη δηλαδή, αγοράζεις ένα τόσο ακριβό σπορ αυτοκίνητο και
- δεν μπορείς να κάνεις πάνω από 5 γύρους γιατί έχουν υπερθερμανθεί τα πάντα
- κάνεις ένα τρακντεϊ και θέλεις ένα σετ φρένα και ένα σετ ελαστικά.
- έχεις κάτι γρήγορο που δεν το τρέχεις, γιατί κοστίζει ηλίθια πολύ