Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω, ειναι γιατι καποιος να παρει ενα 320 με 170 αλογα, το οποιο καιει οσο και το Μ-τριο.
Και που λεει ο λογος, γιατι να μην παρεις ενα Μ-τριο με 15, να πληρωσεις και ενα καπελο στην εφορια αν δεν το.σηκωνει η δηλωση της ταξεως των 3000 ας πουμε.
Οκ...θα δινεις πεντε κατοσταρικα επιπλεον στο σημα, και αλλα δυο στην ασφαλεια με κανα καλο προγραμμα.
Κερδισμενος απο παντου εισαι. Η συντηρηση του Μ3, ειναι τεραστιος μυθος. Οικονομικοτατο ειναι για αυτα που προσφερει. 350¤ για λαδια, φιλτρο βενζινης, φιλτρο λαδιου, μπουζι, βαλβολινες.
Σοβαρά τώρα θες να κάνεις σύγκριση Μ3 με 320si?

Αφού ρωτάς λοιπόν, θα σου απαντήσω (αν και το βλέπω εντελώς ανούσιο).

Πέρασε από το μυαλό μου να το δώσω να πάρω Μ3 Ε46...αλλά το ξεχνάω κατευθείαν γιατί μπορεί το Μ3 να είναι Μ3 (με όλα τα θετικά) αλλά βρίσκω τα εξής αρνητικά:
-Δε παύει να είναι ένα πιο παλιό και λιγότερο σύγχρονο αυτοκίνητο
-ΠΟΛΥ μικρότερους χώρους για τη χρήση που του κάνω και κυρίως coupe
-Από διπλάσια έως τριπλάσια χιλιόμετρα από αυτά που έχω, άρα ανεβαίνουν τα κόστη συντήρησης
-Άγνωστο ιστορικό
-Πρόβλημα με τα μέταλλα
-Πρόβλημα με τους θόλους
-ΠΟΛΥ λίγα καλά μεταχειρισμένα
-Κατανάλωση. Δε παύει το Μ3 να είναι ένα 3,2 μοτέρ. Στο σκίσιμο ΔΕΝ θα κάψει όσο το si, θα κάψει πολύ περισσότερο. Στη πόλη καίω 11,5 με το si. Πόσο καίει το M3 E46?
-Υψηλότερη ασφάλεια
-Τέλη κυκλοφορίας (3λτ = 99% θα σε σκίσει το κράτος)

Με το μόνο που θα σκεφτόμουν να δώσω το si είναι:
-Ανταλλαγή M3 E46 CS (αλλά ΚΑΛΟ!)
-Διαφορά με Μ3 Ε92 (αλλά εδώ τα έξοδα συντήρησης ανεβαίνουν τρελά...)

Αυτά.

Προβλέπω άλλες 5 σελίδες τσακωμών και let the games begin όπως είπε κι ο Bane...