Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: CSL vs M3 E92

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #8
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως όταν συγκρίνετε τους χρόνους του CSL με το GTS, μην ξεχνάτε ότι το πρώτο φορούσε αγωνιστικά λάστιχα και το δεύτερο όχι.
    Οπότε η διαφορά θα ήταν σίγουρα μεγαλύτερη μεταξύ των 2 αν φορούσαν αντίστοιχων προδιαγραφών ελαστικά.
    Και τα δύο έχουν ημισλικ.
    Το ένα Michelin και το άλλο Pirelli.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο micz Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όλα τα αυτοκίνητα αποτελούνται από επιμέρους ανταλλακτικά τα οποία προμηθεύονται από διάφορες εταιρείες. Προφανώς λοιπόν και στην gts τα επιμέρους ανέλαβαν κάποιες εταιρείες (και μάλιστα από τις κορυφαίες στο χώρο) αλλά με τις προδιαγραφές των μηχανικών της gmbh, τα οποία φτιάχτηκαν αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο.
    Δεν ξέρω τί πρσβάσεις έχει ο καθένας μέσα στην ίδια bmw και μάλιστα στην gmbh για να μιλάει για κοροϊδία της bmw προς τους πελάτες της.
    Αλλά η κοινή λογική ξέρετε τι λέει? Ότι προφανώς όταν έβγαζε η bmw αυτό το μοντέλο δεν προσδοκούσε στο κέρδος αλλά στο μάρκετινγκ να παρουσιάσει μια κορονίδα η οποία συγκρινόμενη με άλλες ειδικές κατασκευές να στέκεται τουλάχιστον αξιοπρεπώς. Εγώ αδυνατώ να καταλάβω όταν δεν έχεις το βραχνά του κόστους, έχεις τεράστια εμπειρεία από αγώνες, απευθύνεσαι σε πολύ περιορισμένο αγοραστικό κοινό, ξέρεις ότι το μοντέλο σου θα δοκιμαστεί σκληρά και θα δεχτεί κριτικές γιατί αποτελεί βάση στην οποία θα δοκιμαστούν άλλες ειδικές κατασκευές, παρόλα αυτά κοροϊδεύεις?
    Εγώ ούτε οδηγός αγώνων είμαι ούτε έχω προσβάσεις για να ξέρω αν τα κιλά του κάθε μοντέλου είναι 1498,89 ας πούμε, αλλά πιστεύω στην κοινή λογική και κάτι εδώ δεν μου κολλάει καλά. Να κοροϊδεύει μια τόσο μεγάλη εταιρεία σαν την bmw γνωρίζοντας ότι όλοι οι τέστερ οδηγοί αγώνων θα την τεστάρουν, ενώ ταυτόχρονα να μην υπάρχει το πρόβλημα του κόστους παραγωγής ή του κέρδους από αυτό το μοντέλο, έχοντας όλα υπερ της με λίγα λόγια, να παρουσιάζει τέτοια αποτυχία πια!!!!!
    Και μάλιστα να μην μπορεί ούτε η ίδια (ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ πως φτιάχνονται τέτοιες κατασκευές) να ανταγωνιστεί τον, προ εφτά χρόνια προκάτοχό της!!!!!!
    Η λογική σου είναι τελείως θεωρητική και υποθετική "πως είναι δυνατόν η BMW να μην έβγαλε απίστευτο αυτοκίνητο".
    Απέχει παρασάγγας από την πραγματικότητα.

    Πάντως ο Chris Harris που το δοκίμασε, και οδηγός αγώνων είναι και δημοσιογράφος, συμφωνεί μαζί μας.
    Μάλιστα όταν κάνανε παρουσίαση 25 χρόνια Μ3 στο Ascari , είχαν όλα τα άλλα Μ3 μοντέλα και είχαν και ένα CSL κλειδωμένο στο υπόγειο
    Μάλιστα οι δημοσιογράφοι γελούσανε με την επιλογή της BMW M να κλειδώσει το CSL και να μην τους το δώσουν για σύγκριση.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    chief (27-08-12), EVERGET (27-08-12), Panos 316T (27-08-12), soc12r (27-08-12), Thomelef (27-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP