Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Περιμένω να μου στείλει τις διαστάσεις και τελικά θα πάρω αυτές:



    Αυτές όμως έρχονται ζευγάρι και αναγκαστικά θα μου μείνει μια που δε θα μπαίνει πουθενά. Δε πειράζει, γιατί και πάλι η τιμή αξίζει.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν το αφήνεις εργοστασιακό λέω εγώ ?
    Ή βάλε ένα τελικό καζανάκι είτε άσ'το εργοστασιακό.
    Οι πατέντες με τις απολήξεις φαίνονται λίγο κάπως.
    Μπα...το καζανάκι με το ηλίθιο όνομα είναι αρκετά ακριβό...οπότε θα προτιμήσω τις απολήξεις. Άλλωστε ο εργοστασιακός ήχος του είναι πολύ καλός και δε θέλω να τον αλλάξω!!


    Πάντως, βρήκα το εξής που αποδεικνύει αυτό που έγραφα πριν περί κοντού διαφορικού:

    320si 80-120 (4η): 7,7
    325i 80-120 (4η): 7,3
    ...

    Τι αποδεικνύει αυτό ?
    Ότι υπό συνθήκες και επειδή έχει κοντό διαφορικό είναι πιο αργό από το 325 που έχει 27 κιλά ροπή και 48 άλογα παραπάνω ?
    Τι αποδεικνύει? Ότι όλος αυτός ο ντόρος και η μεγάλη διαφορά των 6 κιλών παραπάνω ροπής και 48 αλόγων...στο κρίσιμο 80-120 με 4η της δίνει ΜΟΝΟ 4 δέκατα του δευτερολέπτου.

    Μη μου πεις ότι υπάρχει άνθρωπος που θα καταλάβει τη διαφορά του μισού δευτερολέπτου!

    Αποδεικνύει λοιπόν αυτό που σου γράφω και πριν. ΜΗΝ κοιτάς τα νούμερα της ιπποδύναμης και της ροπής! Τα νούμερα δε λένε πάντα την αλήθεια. Πως βγαίνουν έχει σημασία. Βλέπεις λοιπόν ότι είναι πάρα πολύ κοντά τα δυο αυτοκίνητα στη συγκεκριμένη μέτρηση κι ας έχουν κοντά 50 άλογα διαφορά!

    Κάτι άλλο, ανέφερε ο φίλος cobalt ότι οι ιδιοκτήτες ξέρουν γιατί τα πήρανε.
    Επειδή και εμένα ο φίλος μου ο Ανδρέας με έχει φάει ότι είναι τέλειο, το γιατί δεν μου το λέει βέβαια.
    Εσάς τι σας ενθουσίασε παιδιά ?
    Σοβαρά ρωτάω, δεν ειρωνεύομαι.
    Τι ψάχνεις να βρεις τώρα? Για να στο λένε όλοι...κάτι δε θα ξέρουν?

    Θα σου πω τι αρέσει σε μένα και θα το λήξω εδώ γιατί αυτό που κάνεις δεν έχει νόημα νομίζω και δε ξέρω αν θα σου απαντήσουν κι οι υπόλοιποι.

    Ξεκινάμε από τα βασικά. Καταρχάς είναι ένα ιδιαίτερο, μοναδικό και συλλεκτικό αυτοκίνητο με 100% σπορ χαρακτήρα και προσανατολισμό. Εμφανισιακά με το M-Pack φαίνεται πανέμορφο, οι 18άρες είναι κόσμημα και όταν κάθεσαι στο μπάκετ από αλκαντάρα και πιάνεις το χοντρό Μ τιμόνι, τότε απλά "κουμπώνεις". Στο δρόμο τώρα, με ενθουσιάζει η συνολική αίσθηση που αποκομίζεις από το αυτοκίνητο. Το βαρύ, ακριβέστατο τιμόνι, η άμεση απόκριση γκαζιού λόγω έλλειψης valvetronic και χρήσης συμβατικής πεταλούδας, το εξαιρετικά ουδέτερο στήσιμο, τα άμεσα και δυνατά 300mm φρένα, ο εξαιρετικός ήχος, το στροφάρισμα στις 7.500 (κι ο ήχος εκεί) και το σβέλτο δούλεμα του μοτέρ που έχει πραγματικά ΤΟΝ ΑΓΕΜΙΣΤΟ...δε σταματάει να δίνει!!!

    Όλα αυτά λοιπόν μου επιτρέπουν να φρενάρω όσο πιο αργά μπορώ εκμεταλλευόμενος τα εξαιρετικά φρένα, γνωρίζοντας ότι στο turn-in δε θα με προδώσει με "μούτρα" και όντως στρίβοντας το εμπρός μέρος ακούει...κολλάει κάτω, βιδώνει και δε κουνιέται και χρησιμοποιώ την άμεση απόκριση του γκαζιού σε συνεργασία με τη σωστή κλιμάκωση να το πατήσω εκεί που το θέλω να ανοίξει (όχι 5 λεπτά μετά) για να βγω γρήγορα από το Κάπα. Το σασί απλά ακούει και στρίβει χωρίς ίχνος γλιστρίματος.

    Αυτό.

    Κι επειδή το συγκρίνεις συνεχώς με το 325i, έχοντας οδηγήσει το 325i λοιπόν, ομολογώ ότι περίμενα περισσότερα από τον 6κυλ κι αν ήταν να έτρωγα το αγγούρι του 3λτ (τέλη, ασφάλειες, έκτακτες εισφορές, αγελάδα του κράτους κλπ) θα διάλεγα ένα 335i. Πολύ πιο διασκεδαστικό βρήκα το si λοιπόν από το 325i, στο οποίο si το ελαφρύ και άμεσο εμπρός μέρος του, μου επιτρέπει να το "πετάω" από στροφή σε στροφή...βιδωμένο στο δρόμο.
    Nikos

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    alexk (21-08-12), Stathis (21-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP