Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 638

Θέμα: Τα πάντα για το 320si

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Straight six Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι ρε νικ αλλα τωρα τι σχεση εχει το μ3? Εδω μιλαμε για ενα αμαξι που οπως και αν θελουν να το παρουσιασουν εχει κορυφαιο στησιμο αλλα και ενα μοτερ 170 ...δηλαδη τι να πει και η χοντα με το ς2000....εμενα το αμαξι μ αρεσει πολυ αλλα οπως και να το κανουμε η bmw εκανε λαλακια με το θεμα μοτερ σε θεμα δυναμης καισε αξιοπιστια....μεγαλη λαλακια...τεσπα πιστευω λιγο πιο δυνατο και αξιοπιστο να ηταν θα ηταν γαντι το αμαξι.....δεν δικαιολογουνται τετοια θεματα για διλιτρο ατμοσφαιρικο τοσων ιππων....και το μ3 στο χερι θα το παρεις αλλα εχει ς54......οχι μοτερ απλο...

    Sent from my LT22i using Tapatalk 2

    Το Μ3 έχει την ιδιαιτερότητα του πιεσμένου μοτέρ. Καλώς ή κακώς το μοτέρ της si η BMW το θεωρεί πιεσμένο και ναι μαζί σου...η Honda βγάζει 200 άλογα από 2λτ και μακάρι το si να είχε 300 άλογα...αλλά αυτό είναι τώρα.

    Οποιοδήποτε μοτέρ κι αν σπάει είναι αδικαιολόγητο είτε είναι Μ3 είτε είναι Lada. Δεν είναι δικαιολογία το "έσπασε, αλλά είχα S54".

    Όμως πριν κατηγορήσουμε τη BMW για κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα, ας βρούμε πρώτα τον λόγο που συνέβη αυτή η ατυχία.

    Όλα τα πράγματα αγαπητέ φίλε Παναγιώτη (χρόνια πολλά κιόλας ) χρειάζονται τη φροντίδα και τη σωστή συντήρησή τους.

    Υπάρχουν si με 200.000κμ χωρίς κανένα πρόβλημα και si που ο οδηγός έχει πάρει το μοτέρ στο χέρι στα 20.000 κμ. Όπως επίσης έχουν σπάσει και μοτέρ S2000 (το έχω δει με τα μάτια μου) και Μ3 Ε46 και Ε92 και άλλα πολλά.

    Ας μη βιαζόμαστε να χαρακτηρίσουμε προβληματικό ένα μοτέρ, πριν αναλύσουμε πρώτα όλες τις παραμέτρους.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Straight six Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και ρε νικο ( παναγιωτης,χαρηκα) ποιος ηξερε εκ των προτερων τι αγοραζε ????σε θεμα του μοτερ αναφερομαι παντα...σχεδον κανενας ,,οταν ομως αρχισαν τα μπαμ τοτε αρχισαν σιγα σιγα ολοι να μαθαινουν.....γι αυτο λεω η bmw ειναι απλα αδικαιολογητη εδω....

    Sent from my LT22i using Tapatalk 2
    Η BMW αγαπητέ φίλε Παναγιώτη σου γράφει ξεκάθαρα μέσα στο manual όχι μόνο από τι είναι κατασκευασμένα τα χιτώνια σου αλλά και το τι συντήρηση να κάνεις. Μέχρι και ότι χρειάζονται οι βαλβίδες ρύθμισμα σου γράφουν. Στην Ελλάδα δυστυχώς (και το λέω γενικώς, μη παρεξηγηθώ με κανέναν) ΔΕΝ διαβάζουμε το εγχειρίδιο χρήσης.

    Επίσης, μη μου πεις ότι κάποιος που πήρε ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν το έψαξε πριν ή δεν ήξερε τι αγόραζε? Μη μου πεις ότι πήρε μια "απλή 320i". Θέλω να πιστεύω ότι και έψαξε και διάβασε τι αυτοκίνητο πήρε.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με 170 άλογα δίλιτρο δεν εβγαινε και μια ειδική έκδοση της Ε46; Δεν είναι η ίδια μηχανή;
    Όχι, καμιά σχέση. Άλλα μοτέρ εντελώς.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως για να λέμε την αλήθεια, αυτός ο κινητήρας έχει πολλά θέματα.
    Υψηλή κατανάλωση.
    Επιδόσεις... τίποτε το ιδιαίτερο.
    Απαιτήσεις συντήρησης αντίστοιχες με Μ, ενώ οι επιδόσεις δεν είναι Μ.
    Και από ότι φαίνεται διάφορα προβλήματα + σπασίματα.

    Άλλωστε το δίλτρο βγάζει και αυτό 170 άλογα, καίει λιγότερο και έχει μικρότερες απαιτήσεις συντήρησης.
    Πέραν της ιδιαιτερότητάς του, δεν ξέρω άν υπάρχει λογική σε αυτόν τον κινητήρα. Μόνο συναίσθημα.
    Θα διαφωνήσω κάθετα.

    Ο κινητήρας αυτός δεν έχει κανένα εγγενές πρόβλημα και κανένα απολύτως θέμα πέρα από την κατά 10%-15% μεγαλύτερη κατανάλωση από τον 2λτ με τα 170. Όμως το μοτέρ της si είναι πολύ πιο γεμάτο, πολύ πιο ζωηρό, με μεγαλύτερη διάρκεια, πολύ καλύτερη απόκριση λόγω συμβατικής πεταλούδας και καλύτερο ήχο. Ενημερωτικά το αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο από 320i με 170 άλογα όχι μόνο λόγω του μοτέρ και ελαφρύτερου αμαξώματος αλλά και γιατί έχει πιο κοντή τελική σχέση διαφορικού κι αυτός είναι κυρίως ο λόγος της υψηλής κατανάλωσης.

    Έχει εντελώς άλλη φιλοσοφία με τον 2λτ με τα 170 της απλής 320i και γιαυτό ακόμα και η απόκριση του γκαζιού είναι διαφορετική λόγω έλλειψης valvetronic.

    Από επιδόσεις λοιπόν είναι εξαιρετικό γιαυτό που είναι. Επίσης πέρα από τις επιδόσεις, το σύνολο είναι απλά αλλού. Μην κοιτάμε μόνο τους αριθμούς. Όταν το οδηγήσεις θα καταλάβεις.

    Όσον αφορά τη συντήρηση που λες, η μοναδική διαφορά με μια συμβατική 320i είναι ο έλεγχος των βαλβίδων κάθε 40-50Κ κμ ένα κόστος δηλαδή 100 ευρώ. Νομίζω το ποσό είναι πάρα πολύ μικρό για να μπορεί να συγκριθεί με συντήρηση επιπέδου Μ (μέταλλα μπιέλας και άλλα πολλά).

    Τέλος, όσον αφορά τα σπασίματα όπως έγραψα και πριν πρέπει πρώτα να μάθουμε τους λόγους και τη συντήρηση του κάθε ιδιοκτήτη πριν κατηγορήσουμε τη BMW και το μοντέλο. Νομίζω δεν είναι σωστό να χαρακτηρίζεται προβληματικό το μοτέρ. Μη ξεχνάμε πόσα Μ3 Ε46 έσπαζαν και σε πόσα έχει ανοίξει το πάτωμα. Τι σημαίνει αυτό? Ότι τα Μ3 είναι προβληματικά? Όχι βέβαια.

    Όπως είπε κι ο cobalt, τα χαρίσματα του αυτοκινήτου είναι πάρα πολλά και προσθέτω ότι στο σύνολό του δεν έχει καμιά σχέση με την οποιαδήποτε 320i.
    Nikos

  2. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    Ptboul (27-08-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP