Αρα, δεν χρειαστηκαν ρυθμιση
Προληπτικος ελεγχος λοιπον ;-)
Αρα, δεν χρειαστηκαν ρυθμιση
Προληπτικος ελεγχος λοιπον ;-)
Ptboul (13-08-12)
προσωπικά (και το έχω αναλύσει πολύ) οι σπασμένοι κινητήρες προκύπτουν απο σκίσμο του μοτέρ ενώ αυτό ήταν σε θερμοκρασία χαμηλότερη αυτής της κανονικής του λειτουργίας.
έχω τονίσει πολλές φορές οτι στο δικό μου και όπως αποκαλύφθηκε και σε ακόμα τουλάχιστον 3-4 υπήρχε πρόβλημα λόγω ελλατωματικού ανταλλακτικού στο κέλυφος - φωλιά του ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ θερμοστάτη που φοράει.
αλάχτηκαν 2 θερμοστάτες σε μένα και τελικά πρόσεξα οτι η BMW έχει δώσει αλλαγή στον κωδικό ανταλλακτικού του κέλυφους!
αλλάχτηκε λοιπόν και απο τότε η θερμοκρασία είναι όπως πρέπει!
ΔΗΛ. 87-93 βαθμούς με θερμοστάτη 85 βαθμών ανάλογα την χρήση.
και όχι 75 ή και χαμηλότερα σε εποχές κρύου...
προσέξτε το όλοι αυτό το θέμα...
Ptboul (27-08-12)